دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 72460
منبع : خبرگزاری فارس
در مرحله دوم ليگ ملي ايران انجام مي‌شود

ايثار قم در قزوين / قمي‌ها در انديشه تداوم صدرنشيني

قم نيوز : پرافتخارترين تيم باشگاهي ورزش جانبازان و معلولين قم در مرحله دوم رقابت‌هاي ليگ ملي بسكتبال با ويلچر باشگاه‌هاي كشور با حريفان خود روبه‌رو مي‌شود.
ايثار قم در قزوين / قمي‌ها در انديشه تداوم صدرنشيني
ايثار قم در قزوين / قمي‌ها در انديشه تداوم صدرنشيني
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار به واسطه کسب چهار قهرمانی لیگ‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران و یک مقام بین‌المللی در سال 2015، پرافتخارترین تیم باشگاهی ورزش جانبازان و معلولین قم در عرصه ملی و بین‌المللی به شمار می‌رود.

این تیم موفق امسال با مدیرعاملی علی خوشرفتار و مدیریت یحیی ابطحی دو تن از یادگاران دفاع مقدس و هدایت جواد شهره‌غلامی مربی شاخص بسکتبال و بسکتبال با ویلچر قم در نخستین دوره لیگ ملی این رشته حضور یافته و هم اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی گروه نخست به شمار می‌رود.

در این دوره از مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویچلر باشگاه‌های ایران تیم‌های ایثار قم، هیأت شهرری، فیروز قزوین و هیأت بوکان در گروه نخست مقدماتی مسابقه می‌دهند و تیم‌های حاضر در گروه دوم پگاه فارس، نامی‌نو اصفهان، هیأت بم و هیأت جانبازان و معلولین هرمزگان رقابت می‌کنند.

دیدارهای مرحله نخست از گروهی که ایثار قم در آن قرار دارد، آذر ماه به میزبانی شاگردان جواد شهره‌غلامی برگزار شد و نماینده قم سه رقیب هم‌گروه خود را با شکست بدرقه کرد تا با اقتدار در صدر ایستاده و تنها تیم بدون شکست بازی‌ها لقب بگیرد، اما در گروه دوم سه تیم با شرایط مساوی مدعی صعود هستند.

ایثار قم در مرحله دوم مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران که نیمه دی‌ماه به میزبانی تیم هیات قزوین به انجام می‌رسد، بار دیگر با تیم‌های هم‌گروه خود رقابت می‌کند تا مجوز صعود به مرحله پلی‌آف بازی‌ها را کسب کرده و پنجمین قهرمانی خود در ادوار مختلف رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران را در نخستین دوره لیگ ملی سال 1397 تجربه کند.

 

نتایج دیدارهای مرحله اول:

هیأت بوکان 43 – 42 فیروز قزوین

ایثار قم 74 – 50 سهند اسپورت شهر ری

سهند اسپورت شهرری 67 – 49 فیروز قزوین

ایثار قم 85 – 25 – هیأت بوکان

سهند اسپورت شهرری 66 – 52 هیأت بوکان

ایثار قم 70 – 31 فیروز قزوین

 

جدول رده‌بندی گروه نخست:

1-  ایثار قم با 6 امتیاز

2 - سهند اسپورت شهر ری با 5 امتیاز

3- هیأت بوکان با 4 امتیاز

4- هیأت قزوین با سه امتیاز

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciu5ay.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما