پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 72642
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پیشرفت 50 درصدی احداث سقف نهایی ایستگاه A10 مترو

قم نيوز : معاون فنی سازمان قطار شهری قم از پیشرفت 50 درصدی احداث سقف نهایی ایستگاه A10 مترو معروف به ایستگاه شهید آیت‌الله سعیدی خبر داد و گفت: طبق وعده داده شده به شهروندان و زمان‌بندی صورت گرفته تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که نهایتا طی زمان پیش‌بینی شده 75 روزه و حتی زودتر از این موعد بازگشایی مسیر خیابان امامزاده ابراهیم و بلوار نیروی هوایی صورت گیرد.
پیشرفت 50 درصدی احداث سقف نهایی ایستگاه A10 مترو
پیشرفت 50 درصدی احداث سقف نهایی ایستگاه A10 مترو
به گزارش قم نیوز سیدصدرا قاسمی با بیان اینکه از ابتدای آذرماه با اعمال محدودیت ترافیکی، اجرای ایستگاه A10 مترو معروف به ایستگاه شهید آیت‌الله سعیدی آغاز شده است، اظهار کرد: این ایستگاه در خیابان امامزاده ابراهیم، ادامه بلوار نیروی هوایی و تقاطع با زیرگذر امامزاده ابراهیم واقع شده است.

وی با بیان اینکه طول ایستگاه در حدود 100 متر و عرض آن نزدیک به 18 متر است، افزود: 126 شمع برای این ایستگاه پیش‌بینی شده بود که به طور کامل اجرا شده است.

معاون فنی سازمان قطار شهری قم با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت ترافیکی در جهت اجرای سقف پایانی این ایستگاه در سطح خیابان بوده است، تصریح کرد: سقف نهایی ایستگاه در حال اجرا است و بعد از آن مسیر آسفالت شده و بازگشایی معبر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت 50 درصدی اجرای سقف نهایی ایستگاه A10 مترو گفت: تاکنون 220 تن آرماتوربندی و هزار و 400 مترمرمکعب بتن‌ریزی در این پروژه صورت گرفته است.

قاسمی با بیان اینکه طبق وعده داده شده به شهروندان و زمان‌بندی صورت گرفته تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که نهایتا طی زمان پیش‌بینی شده 75 روزه و حتی زودتر از این موعد بازگشایی مسیر صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ایستگاه شهید آیت‌الله سعیدی در سه طبقه احداث می‌شود که صرفا در حال حاضر سقف نهایی طبقه منفی یک احداث می‌شود تا مسیر باز شده و سپس طبقات دیگر به صورت زیرزمینی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauin0.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما