يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 72734
منبع : خبرگزاری فارس
امروز با حضور در مدرسه علمیه فیضیه صورت گرفت

حضور پر شور مردم قم در بزرگداشت حماسه 9 دی

قم نيوز : مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم شهر قم در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.
حضور پر شور مردم قم در بزرگداشت حماسه 9 دی
حضور پر شور مردم قم در بزرگداشت حماسه 9 دی
به گزارش قم نیوز اجتماع مردم شهر قم برای بزرگداشت حماسه نهم دی پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص اساتید و طلاب حوزه علمیه در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در این تجمع حضور داشتند.

شرکت کنندگان ضمن تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) شعارهایی را علیه فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی سر دادند و بر حمایت خود از ولایت فقیه تاکید کردند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در این اجتماع با اشاره به انقلابی بودن حوزه علمیه قم اظهار کرد: حوزه علمیه قم بصیر است و این حوزه در شکل گیری انقلاب اسلامی همراه با امام خمینی(ره) نقش زیادی داشت؛ طلاب امروز با شرکت در مراسم بزرگداشت نهم دی نشان دادند که انقلابی بودند، انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که آرزوی جدایی حوزه علمیه قم از نظام اسلامی را به گور خواهند برد، فتنه گران بدانند که آفرینندگان حماسه نهم دی در صحنه هستند و می‌توانند دوباره حماسه‌های نهم دی را تکرار کنند.

مردم انقلابی قم در ادامه پس از این تجمع، راهپیمایی بزرگی را در فاصله بین مدرسه علمیه فیضیه و میدان شهدا برگزار کردند  و ضمن اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی از فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی نظام اسلامی ابراز برائت کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شهر قم شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و... سر دادند و با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc0mqm.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما