دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 72798
منبع : خبرگزاری فارس
با شكست در هفته پنجم

واليباليست‌هاي قم يك پله سقوط كردند

قم نيوز : واليباليست‌هاي تيم افق قم با شكست در پنجمين مسابقه خود يك پله در جدول رده‌بندي پيكارهاي ليگ دسته اول واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور سقوط كردند.
واليباليست‌هاي قم يك پله سقوط كردند
واليباليست‌هاي قم يك پله سقوط كردند
به گزارش قم نیوز بعد از تیم‌های هلال‌احمر، سفیر و کریمه قم که از اوایل دهه 1390 نمایندگان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور بوده‌اند، امسال یک تیم جدید به نام افق در این سطح از رقابت‌های باشگاهی والیبال ایران به میدان می‌رود.

افق قم شروع بسیار خوبی در رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال ایران داشت اما چند هفته‌ای است که نتایج خوبی نمی‌گیرد و سه باخت متوالی در مقابل رقبای حاضر در گروه دوم مقدماتی این فصل موجب شده تا نماینده قم از صدر جدول سقوط کرده و جایگاه این تیم تا مکان سوم نزول کند.

والیبالیست‌های تیم افق قم که در نخستین بازی مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان ایران برابر شهرداری کرج در قم به برتری قاطع سه بر صفر دست یافته بود، در ادامه روند ناکامی‌های چند هفته اخیر خود با همین نتیجه در دیدار برگشت به حریف کرجی باخت.

در شرایطی که تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در چهار گروه مقدماتی با یکدیگر به شکل رفت و برگشت رقابت می‌کنند، تیم افق قم در گروه دوم با تیم‌های شهدای رامسر، شهرداری کرج، مقاومت تهران و ملوان نداجا تهران رقابت می‌کند و از پنج بازی خود سه باخت و دو برد در کارنامه دارد.

افق قم که تا قبل از شروع دور برگشت بازی‌ها دو برد و دو باخت کسب کرده و با 6 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار داشت، نخستین دیدار نیم‌فصل دوم را با امتیازهای 25 بر 16، 27 بر 25 و 25 بر 15 به تیم شهرداری کرج باخت تا سومین باخت متوالی این فصل را بپذیرد.

نماینده قم که در این فصل تیم‌های شهرداری کرج و مقاومت تهران را شکست داده و به تیم‌های شهدای رامسر، ملوان نداجا و شهرداری کرج باخته، در هفته دوم دور برگشت بازی‌های این فصل پنجشنبه سیزدهم دی‌ماه در سالن شهید رضائیان قم پذیرای تیم مقاومت تهران خواهد بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqm.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما