چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 72877
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ورودی جدید برای پارکینگ طبقاتی زائر احداث می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: طرحی برای احداث ورودی جدید برای پارکینگ طبقاتی زائر با ارتفاع مناسب تدوین شده که به زودی عملیات احداث آن آغاز می‌شود.
ورودی جدید برای پارکینگ طبقاتی زائر احداث می‌شود
ورودی جدید برای پارکینگ طبقاتی زائر احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدتقی نادعلی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص مشکلاتی که از نظر ارتفاعی در پارکینگ زائر وجود دارد، اظهار کرد: این پارکینگ بر اساس آئین نامه‌ها و ضوابط سال 86 ساخته شده و بر اساس این قوانین، برخی شرایط امروز برقرار نیست.

وی با اشاره به احصاء معضلات پارکینگ زائر گفت: یکی از مسائل محدودیت ارتفاع ورودی پارکینگ است که به ویژه ورود خودروهای خاص امدادی را مشکل می‌کند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بیان کرد: طرحی تدوین شده که ورودی جدیدی برای پارکینگ تعبیه شود که این ورودی از خیابان ساحلی و از زیر ورودی فعلی است و طبق پیش‌بینی ارتفاع مجاز 4 متر را دارد تا خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس بتوانند وارد آن شوند. قرارداد این طرح ابلاغ شده و به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وی گفت: زمان‌بندی این پروژه 9‌ماهه است و تلاش داریم که زودتر از این زمان این ورودی را به بهره‌برداری برسانیم و مشکل پارکینگ را حل کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0an0.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما