چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 72878
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجرای دیوار سبز به طول 2 کیلومتر در حاشیه ریل راه‌آهن منطقه سه

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای دیوار سبز به طول 2 کیلومتر در حاشیه ریل راه‌آهن منطقه سه خبر داد.
اجرای دیوار سبز به طول 2 کیلومتر در حاشیه ریل راه‌آهن منطقه سه
اجرای دیوار سبز به طول 2 کیلومتر در حاشیه ریل راه‌آهن منطقه سه
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات عمرانی فاز دوم بوستان پاکبان در منطقه سه تصریح کرد: ابنیه بوستان کامل شده و بخش فضای سبز باقی مانده که بالغ بر 10 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

جوادیان اذعان کرد: فاز اول این بوستان طی سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آن نیز در شرف اجرای فضای سبز و بهره‌برداری است و سال آینده نیز فاز سوم آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شهربازی پارک 72 تن اظهار کرد: این شهربازی در اختیار پیمانکار بود و به نوعی رها شده بود که شهرداری آن را تحویل گرفته و اقداماتی را در زمینه تقویت فضای سبز موجود انجام شده است.

جوادیان با اشاره به اجرای شبکه آبیاری تحت فشار برای فضای سبز شهربازی 72 تن تصریح کرد: همچنین امسال 2.5 میلیارد ریال برای شبکه آبیاری بوستان فدک هزینه شده است.

وی یکی دیگر از پروژه‌های منطقه سه را اجرای دیوار سبز به طول 2 کیلومتر در حاشیه ریل راه‌آهن دانست و گفت: با توجه به اجرای دیوار در این محدوده، برای ایجاد منظره مناسب برای مردم، باغچه‌سازی در کنار دیواره صورت گرفته و دیواره سبز اجرا شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwwbz.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما