سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 73167
منبع : روابط عمومی

پیام اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت یوم الله 19 دی

قم نيوز : اتاق اصناف مر کز استان قم در پیامی فرارسیدن سالروز قیام مردم قم در 19 دی را گرامی داشت.
پیام اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت یوم الله 19 دی
پیام اتاق اصناف مرکز استان قم به مناسبت یوم الله 19 دی
به گزارش قم نیوز متن پیام اتاق اصناف مر کز استان قم بدین شرح است:

19 دی صفحه جدیدی را در تاریخ سراسر شور و حماسه ایران رقم زد و باب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن 57 را فراهم نمود تا مردم طعم شیرین آزادی، اسلام راستین، حق‌خواهی و ظلم‌ستیزی را چشیده و خود زمام امور میهن اسلامی را به دست بگیرند.

قیام مردم قم در 19 دی‌ماه 1356 زنگ انقلاب را در کشور به صدا درآورد. مردم فهیم، هوشیار و آگاه قم مقدس که در طول تاریخ همواره بصیرت و آگاهی خود را نشان داده‌اند، در 19 دی‌ماه با حضور پرشور در صحنه ضمن محکومیت توهین به امام خمینی(ره) آغازگر قیام عمومی علیه دستگاه حاکم و استبداد شاه و درباریان و ایادی استکبار بودند.

 اتاق اصناف قم روز 19 دی ماه، روز تاریخی و انقلابی تجلی اراده الهی در مردم انقلابی قم را به محضر شهدای این روز تبریک گفته  و  ضمن گرامیداشت سالروز قیام مردم غیور، ولایی و بصیر قم مقدس در واکنش به هتاکی مزدوران شاهنشاهی به امام خمینی(ره) در 19 دی‌ماه 56، اعلام می‌دارد که خادمین کریمه اهل بیت(س) در مجموعه اتاق اصناف،اصناف و بازاریان همراه با دیگر مردم بصیر این خطه مقدس بار دیگر در سالروز این قیام مردمی، با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5f05.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما