چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 73199
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله ممدوحی: قیام ۱۹ دی برای دفاع از حریم مرجعیت و مشت کوبنده بر دهان بدخواهان بود

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه قیام ۱۹ دی به‌دست مردم شکل گرفت، گفت: این قیام مردمی برای دفاع از حریم مرجعیت رخ داد و مشت کوبنده و مستحکم بر دهان بدخواهان و فریبکاران روزگار بود.
قیام ۱۹ دی برای دفاع از حریم مرجعیت و مشت کوبنده بر دهان بدخواهان بود
قیام ۱۹ دی برای دفاع از حریم مرجعیت و مشت کوبنده بر دهان بدخواهان بود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به فرارسیدن سال روز قیام خونین 19 دی اظهار داشت: مردم با اراده خود یاد و خاطره واقعه 19 دی را گرامی می‌دارند و به آن افتخار می‌کنند، آن‌ها با برگزاری این گرامی‌داشت حقانیت و پافشاری خود بر انقلاب اسلامی را تبیین می‌کنند.

وی افزود: ملت ایران‌ دوست ندارد یاد 19 دی فراموش شود و در حفظ این تاریخ در انقلاب کشور کوشش می‌کنند زیرا آن‌ها درصدد نگهداری افتخارات خود هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهداف قیام خونین 19 دی عنوان کرد: این قیام مردمی برای دفاع از حریم مرجعیت رخ داد و مشت کوبنده و مستحکم بر دهان بدخواهان و فریبکاران روزگار بود، باید در نظر داشت که این قیام به دست خود مردم شکل گرفت.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نگاه غرب و رسانه‌های غربی به ایران افزود: با برسی دقیق محتوای رسانه‌ای غرب درمی‌یابیم آن‌ها خودشان به نکته اذعان داشته‌اند که انقلاب اسلامی و قیام 19 یک انقلاب مردمی بوده و اساس شکل‌گیری آن به دست و اراده مردم بوده است.

آیت‌الله ممدوحی خاطرنشان کرد: کشور ایران بر خلاف سایر نقاط جهان با نظم و اراده مردمی اداره می‌شود، تمام مجامع عمومی جهانی می‌دانند که ایران به اراده پشت میزنشین‌ها اداره نمی‌شود و مردم به میل و اراده خود سرنوشت کشورشان را اداره می‌کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3zay.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما