پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 73242
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین: 

رسیدگی جدی به مشکلات طبقه ضعیف، مطالبه جدی رهبری از دولتمردان است 

قم نيوز : نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رسیدگی جدی به مشکلات طبقه ضعیف، مطالبه جدی مقام معظم رهبری از مسئولان و دولتمردان است.
رسیدگی جدی به مشکلات طبقه ضعیف، مطالبه جدی رهبری از دولتمردان است 
رسیدگی جدی به مشکلات طبقه ضعیف، مطالبه جدی رهبری از دولتمردان است 
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی،با اشاره به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته مردم قم با ایشان اظهار داشت: همچون روال سال های گذشته رهبر معظم انقلاب در روز 19 دی ماه امسال نیز بر اساس لطف و عنایتی که داشته اند، سخنان بسیار مهم و راهگشایی در دیدار علما و مردم قم ارایه فرمودند که دارای فرازها و بخش های متنوعی بود.

وی افزود: معظم له در بخشی از سخنان خویش ضمن تذکر و هشدار نسبت به کسانی که همچنان به غربی ها و آمریکایی ها دل بسته اند ، اشاره داشتند که هر کسی که به جریان غرب و استکبار دل بسته باید بداند که این ها ضمن بدعهدی که دارند، دچار ضعف و اشتباهات جدی در محاسبات هستند و بسیاری از پیش بینی هایشان اصلاً درست درنیامده است خصوصاً در مواجهه با نظام و انقلاب اسلامی ایران.

این استاد حوزه همچنین گفت: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از بیانات خویش ، مسئولان و مدیران کشور را نسبت به رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم به خصوص طبقه ضعیف توصیه فرموده و از دولت خواستند که به این مساله توجه و عنایت ویژه داشته باشد.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت موجود در جامعه و لزوم تکیه بر توامندی های داخلی ، رهبری معظم از مسئولان خواستند که بر تلاش های خود افزوده و در مقابل مردم هم آگاهی داشته باشند که دشمنان ما به دنبال شایعه سازی هستند و اگر مردم و مسئولان در داخل کشور با هم وحدت داشته و مسئولان قدردان مسئولیت خود باشند و برای خدمت به مردم بکوشند، بسیاری از مشکلات حل شده و توطئه های دشمن نیز خنثی می شود.


انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdchiinq.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما