دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 73385
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر مطرح کرد

تعیین تکلیف مسائل حقوقی و مالکیتی میدان میوه و تره بار مطهری

قم نيوز : مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: مسائل حقوقی و مالکیتی بین شهرداری و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در خصوص میدان میوه و تره بار مطهری تعیین تکلیف شده است.
تعیین تکلیف مسائل حقوقی و مالکیتی میدان میوه و تره بار مطهری
تعیین تکلیف مسائل حقوقی و مالکیتی میدان میوه و تره بار مطهری
به گزارش قم نیوز علیرضا خاکی با بیان اینکه مسائل حقوقی و مالکیتی بین شهرداری و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در خصوص میدان میوه و تره بار مطهری تعیین تکلیف شده است، اظهار کرد: در قالب تفاهم نامه‌ای، جمع بندی در خصوص میدان میوه و تره‌بار مطهری صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ادامه تملکات و بحث‌های مرتبط با میدان میوه و تره‌بار با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری است، افزود: در بخشی که با سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر بوده اطلاعات جمع آوری شده و اطلاعات و نقشه‌ها به هنگام شده و این اطلاعات مورد توافق آستانه و شهرداری است.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه اراده هر دو مجموعه شهرداری و آستان حضرت معصومه(س) بر این است که باقیمانده کار میدان میوه و تره بار جمع شده و این محدوده برای آینده استفاده بهینه شود، تصریح کرد: مطمئنا باید شرایط فعلی تغییر کرده و با توجه به ظرفیت منطقه پروژه چند منظوره اجرا شده تا بخشی از کمبودهای شهری چون گردشگری،‌ پارکینگ و... را تامین کنیم.

وی اذعان کرد: نخستین مهمانسرای قم که در زمان قاجار احداث شده در همین محل بوده است و امروز نیز باید به دنبال احداث پروژه‌ای در خور در این محدوده باشیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcftmde.w6dmcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما