چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 73475
منبع : خبرگزاری ايرنا
آیت الله نوری همدانی:

بدحجابی فاجعه ای بزرگ در ایران است

قم نيوز : آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مساله بدحجابی یکی از فاجعه های بزرگی است که امروز در ایران به وجود آمده و متاسفانه در حال عادی شدن است؛ مع الاسف این مساله در قم نیز وجود داشته و در حال گسترش می باشد.
بدحجابی فاجعه ای بزرگ در ایران است
بدحجابی فاجعه ای بزرگ در ایران است
به گزارش قم نیوز وی روز چهارشنبه دردرس خارج فقه در مسجد اعظم قم، افزود: بدحجابی حرکتی طاغوتی است و انقلاب به دنبال رفع مباحث طاغوتی بوده است و نباید شاهد گسترش آن در جامعه باشیم. 

وی اظهار داشت: دراین راستا دشمن تلاش می کند که هویت دینی و مذهبی قم را متزلزل نماید و وظیفه ما منحصر در حضور درس نیست؛ بلکه باید در برابر این موضوع همت و فکر کرد. 

آیت الله نوری همدانی در ادامه گفت: مردم باید مطالبه گر بوده، اجتماع را حفظ کرده و نظام را به وجود بیاورند؛ باید با عقل و هوش خود فضای اجتماع را اسلامی نموده و معروف ها حاکم و منکرها متروک است. 

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مسائل بسیار مهم اسلامی است، ابراز داشت: در 10 جای قرآن از امر به معروف و در 10 جا از نهی از منکر سخن به میان آمده است که نشان از اهمیت این موضوع می باشد. 

وی یکی از منکرات جامعه را بدحجابی دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب چند روز گذشته فرمودند، برخی به دنبال آن هستند که هویت دینی را از قم سلب نمایند؛ چرا که قم آشیانه اهل بیت(ع) بوده و مرکز تعلیم، تعلم و تبلیغات اسلامی است. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcftjde.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما