شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 73586
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته ششم لیگ برتر فوتبال قم؛

تیم‌های هما، سوهان محمد و سرخ پوشان از سد رقبای خود گذشتند

قم نيوز : تیم‌های فوتبال هما، سوهان محمد و سرخ پوشان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان قم برابر حریفان خود پیروز شدند.
تیم‌های هما، سوهان محمد و سرخ پوشان از سد رقبای خود گذشتند
تیم‌های هما، سوهان محمد و سرخ پوشان از سد رقبای خود گذشتند
به گزارش قم نیوز هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان قم شامگاه جمعه به پایان رسید و در ۴ بازی برگزار شده ۱۱ گل به ثمر نشست و میانگین نزدیک به ۳ گل در هر بازی ثبت شد گرچه یکی از بازی‌ها گلی در بر نداشت.

در مسابقات هفته ششم که در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد تیم فوتبال عقاب که پیش از این صدر جدول را در اختیار داشت در دیدار برابر سوهان محمد ۳ بر یک شکست خورد و اولین شکست این فصل را تجربه کرد و صدر جدول را نیز از دست داد.

تیم سرخ پوشان در پرگل‌ترین بازی هفته ۵ بر یک تیم قعرنشین پیروزان را در هم کوبید تا وضعیت پیروزان برای بقا در لیگ برتر باز هم پیچیده‌تر شود. پیروزی در صورت ادامه این روند شانسی برای بقا در لیگ برتر فوتبال قم نخواهد داشت و باید راهی راهی دسته اول شود.

هما، دیگر تیم برنده هفته ششم بود که در یک بازی نزدیک برابر مهام پلیمر به سختی حریف مدعی خود را یک بر صفر شکست داد تا به نوعی شگفتی ساز بازی‌های هفته ششم لقب گیرد. تنها تساوی هفته نیز در دیدار پیام و وحدت شریف حادث شد و دو تیم بدون این که گلی به ثمر برسانند به کسب یک امتیاز قناعت کردند.

لیگ برتر فوتبال قم یک هفته دیگر به پایان نیم فصل خود می‌رسد و سپس تیم‌های آماده تجهیز و آماده سازی خود برای رقابت در بخش اصلی مسابقات یعنی نیم فصل دوم خواهند شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciqway.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما