يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 73902
منبع : خبرگزاری تسنیم

استانداری پیگیر جذب سرمایه‌گذار برای فرودگاه قم است

قم نيوز : استاندار قم گفت: وضعیت مبهم منوریل تعیین تکلیف شود، استانداری قم در زمینه احداث فرودگاه پیگیر جذب سرمایه‌گذار بوده و در مسئله بازآفرینی شهری و ساماندهی میدان ۷۲ تن نیز معاونت عمرانی ورود کرده است.
استانداری پیگیر جذب سرمایه‌گذار برای فرودگاه قم است
استانداری پیگیر جذب سرمایه‌گذار برای فرودگاه قم است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر قم که در دفتر جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در قم فرصتی برای مدیریت و توسعه قم است.

وی افزود: خوشبختانه تعامل و انسجام قابل قبولی بین شهرداری، شورای شهر و مجموعه‌های استانی وجود داشته که می‌تواند کمک شایانی به مدیریت شهری داشته باشد، نظارت شورای شهر در مسئله مدیریت شهری باید به‌صورت مستمر اعمال‌شده و نسبت به عملکرد مسئولان حساس باشند، مردم چک سفیدی به هیچ‌یک از مدیران و مسئولان نداده و در صورت کم‌کاری دیگر شهروندان به آن‌ها اعتماد مجدد نمی‌کنند.

استاندار قم گفت: 96 درصد جمعیت استان قم در داخل شهر قم متمرکز شده، برای ترقی و پیشرفت استان قم چاره‌ای جز تعامل و حمایت تمام دستگاه‌ها و نهادها از یکدیگر نیست. تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره استان بر مبنای اولویت‌ها و روح حاکم بر آن‌ها انجام می‌شود.

سرمست با اشاره به اهمیت حرکت بر محور مر قانون ابراز کرد: تمام نهادهای استانی باید بر محور روح قانون حرکت کنند، در مسیر توسعه جهان شهر قم و جهان شهر تشییع باید از قدرت انعطاف قانون استفاده کرد. استانداری قم در مسیر توسعه و ترقی قم از هر نوع انعطاف قانونی استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: در مسئله تصمیم سازی باید به سراغ اولویت‌های استانی برویم، موفقیت تمام نهادها و بخش‌های استان درنهایت به نام شهر مقدس قم ثبت‌شده و فایده آن به مردم می‌رسد، برای رفع مشکلات و تعیین اولویت‌های شهری باید کمیته‌ای تشکیل‌شده و در آن اولویت‌های اصلی شهر مانند فرودگاه، مترو، منوریل، قطار پرسرعت، بازآفرینی شهری و غیره در آن سنجیده و مشخص شود.

استاندار قم گفت: استانداری قم در صورت همکاری و تعامل شورای شهر و شهرداری نهایت همکاری و تعامل را با آن‌ها خواهد داشت، استانداری قم امروز به مجموعه مدیریت شهری امیدوار بوده و انتظار می‌رود در این دوره بخشی از مشکلات موجود در شهر برطرف شده و از بین برود.

سرمست برخی از پروژه‌های نیمه‌کاره و رهاشده استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مبحث منوریل یکی از پروژه‌های مهم شهری بوده که باید وضعیت آن تعیین تکلیف شود، استانداری قم در زمینه احداث فرودگاه پیگیر جذب سرمایه‌گذار است، در مسئله بازآفرینی شهری و ساماندهی میدان 72 تن نیز معاونت عمرانی استانداری ورود کرده است. اولویت‌بندی پروژه‌های استانی نیاز اساسی استان در شرایط فعلی است.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdcauon0.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما