دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 73926
منبع : خبرگزاری فارس
در سالن شهدای بهزیستی قم انجام گرفت

اردوی نهایی ايثار قم برای قهرمانی لیگ ملي بسکتبال با ویلچر

قم نيوز : بازيكنان تيم بسکتبال با ویلچر ايثار شيمي در قم در راه کسب مقام قهرمانی نخستين دوره رقابت‌های لیگ ملي بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به اردو رفتند.
اردوی نهایی ايثار قم برای قهرمانی لیگ ملي بسکتبال با ویلچر
اردوی نهایی ايثار قم برای قهرمانی لیگ ملي بسکتبال با ویلچر
به گزارش قم نیوز با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی و برگزاری بازی‌های مرحله پلی‌آف فصل 1397 لیگ بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور اکنون چهار تیم به مرحله نهایی رسیده‌اند و قرار است روزهای پایانی این هفته برای کسب مقام قهرمانی در قم به رقابت بپردازند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مسابقات این فصل با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار شد و در گروه نخست تیم‌های هیأت بوکان، فیروز قزوین، ایثار شیمیدر قم و هیات شهرری با یکدیگر رقابت کردند و مطابق انتظار نماینده قم در صدر ایستاد.

اما در گروه دوم مقدماتی چهار تیم هیأت هرمزگان، نامی‌نور اصفهان، پگاه فارس و هیات بم حضور داشتند که بازی‌های خود را همانند دیگر گروه، به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به میزبانی شهرهای بم و اصفهان به انجام رساندند و هر چهار تیم جایگاه خود را برای مرحله پلی‌آف شناختند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم که امسال با کادر فنی و بازیکنان توانمند بومی در مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حاضر است، در مرحله مقدماتی هر 6 مسابقه خود را با پیروزی به پایان رساند و برای انجام پلی‌آف رفت و برگشت به شهر بندرعباس رفت تا با هیات هرمزگان دیدار کند.

نماینده موفق ورزش جانبازان و معلولین قم که در سال‌های 1393 و 1394 قهرمان لیگ برتر و در سال‌های 1394 و 1396 قهرمان لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر ایران شده، با انگیزه کسب یک قهرمانی دیگر در نخستین دوره لیگ ملی این رشته، با هدایت یکی از مربیان با تجربه بسکتبال با ویلچر قم یعنی جواد شهره‌غلامی اردوی پایانی خود را این هفته به طور کامل تا پیش از شروع بازی‌های مرحله نهایی در سالن شهدای بهزیستی قم تشکیل دایده تا از روز یازدهم بهمن ماه در قم با انگیزه قهرمانی برابر سه حریف دیگر صف‌آرایی کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3y9u.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما