کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت ووشوی قم در گفتگو با مهر:

دختران ووشوکار قم در انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند

خبرگزاری مهر , 9 بهمن 1397 ساعت 10:22

رئیس هیئت ووشوی استان قم از اعزام دختران ووشوکار قمی به مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی برونئی خبر داد.


به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده اظهار داشت: تیم منتخب ووشوی دختران استان قم جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی امروز قم را به مقصد آبادان ترک می‌کند و به دنبال تجربیاتی تازه از رویارویی با برترین‌های کشور است.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان دختر از ۹ تا ۱۲ بهمن در آبادان برگزار می‌شود و تیم‌هایی از تمامی استان‌های کشور در دو بخش ساندا و تالو با هم به رقابت می‌پردازند و تیم استان قم نیز در ۳ رده سنی در این مسابقات حاضر است و هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی نفرات واجد شرایط دعوت به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی است.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در تیم ساندای استان قم با هدایت فاطمه سلیمانی، فاطمه سادات حسینی در وزن ۴۸ کیلو، یلدا صمدی در وزن ۵۲ کیلو، مریم عباسی در وزن ۵۶ کیلو و ثنا بلند در وزن ۶۰ کیلو به میدان می‌روند.

محمدزاده بیان داشت: در تیم تالوی استان قم نیز در رده نونهالان فاطمه قاسم بیگ لو و فاطمه فلاح، در رده نوجوانان مائده جلالی و زهرا بادی و در رده جوانان فاطمه سیرجانی و زهرا رضوانی مسابقه می‌دهند و مربیگری این تیم بر عهده نجمه دهپرور است ضمن این که سرپرستی تیم‌های اعزامی قم را ریحانه عامریان بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی استان قم در رده‌های سنی مختلف، برنامه آتی هیئت ووشوی قم است که به زودی برگزار می‌شود و ثبت نام از شرکت کنندگان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 73950

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/73950/دختران-ووشوکار-قم-انتخابی-تیم-ملی-میدان-می-روند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir