سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 73950
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ووشوی قم در گفتگو با مهر:

دختران ووشوکار قم در انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند

قم نيوز : رئیس هیئت ووشوی استان قم از اعزام دختران ووشوکار قمی به مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی برونئی خبر داد.
دختران ووشوکار قم در انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند
دختران ووشوکار قم در انتخابی تیم ملی به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده اظهار داشت: تیم منتخب ووشوی دختران استان قم جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی امروز قم را به مقصد آبادان ترک می‌کند و به دنبال تجربیاتی تازه از رویارویی با برترین‌های کشور است.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان دختر از ۹ تا ۱۲ بهمن در آبادان برگزار می‌شود و تیم‌هایی از تمامی استان‌های کشور در دو بخش ساندا و تالو با هم به رقابت می‌پردازند و تیم استان قم نیز در ۳ رده سنی در این مسابقات حاضر است و هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی نفرات واجد شرایط دعوت به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی است.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در تیم ساندای استان قم با هدایت فاطمه سلیمانی، فاطمه سادات حسینی در وزن ۴۸ کیلو، یلدا صمدی در وزن ۵۲ کیلو، مریم عباسی در وزن ۵۶ کیلو و ثنا بلند در وزن ۶۰ کیلو به میدان می‌روند.

محمدزاده بیان داشت: در تیم تالوی استان قم نیز در رده نونهالان فاطمه قاسم بیگ لو و فاطمه فلاح، در رده نوجوانان مائده جلالی و زهرا بادی و در رده جوانان فاطمه سیرجانی و زهرا رضوانی مسابقه می‌دهند و مربیگری این تیم بر عهده نجمه دهپرور است ضمن این که سرپرستی تیم‌های اعزامی قم را ریحانه عامریان بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی استان قم در رده‌های سنی مختلف، برنامه آتی هیئت ووشوی قم است که به زودی برگزار می‌شود و ثبت نام از شرکت کنندگان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzn05.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما