سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 73965
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد

ایجاد راه دسترسی به کوه خضر برای زائرین

قم نيوز : معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: شهرداری و اداره اوقاف استان قم به صورت مشترک، راه دسترسی به کوه خضر را ایجاد کردند که این راه تا چند روز آینده افتتاح می‌شود.
ایجاد راه دسترسی به کوه خضر برای زائرین /ساماندهی 150 مبلغ در بقاع متبرکه در ایام نوروز
ایجاد راه دسترسی به کوه خضر برای زائرین /ساماندهی 150 مبلغ در بقاع متبرکه در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری با اشاره به ایجاد راه دسترسی برای کوه خضر اظهار کرد: شهرداری و اداره اوقاف استان قم به صورت مشترک، راه دسترسی به کوه خضر را ایجاد کردند که این راه تا چند روز آینده افتتاح می‌شود تا زائرین بتوانند به راحتی برای زیارت به کوه خضر بروند.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف استان قم در ایام تعطیلات نوروزی خیمه‌های معرفت را در بقاع متبرکه استان برپا می‌کند، همچنین شاهد برپایی این خیمه‌ها در پیرامون حرم حضرت معصومه(س) نیز در این ایام خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: امکان اسکان زائرین در استان در موقعیت‌های اضطراری در بقاع متبرکه استان قم وجود دارد، همچنین زیباسازی این بقاع را تا پیش از پایان سال در دستور کار داریم.

احمدی با اشاره به ساماندهی مبلغین در بقاع متبرکه استان قم اظهار کرد: 150 تن از مبلغین را در بقاع متبرکه استان در ایام تعطیلات نوروزی ساماندهی خواهیم کرد، همچنین خادمان مزار امامزادگان برای خدمت به زائرین در این ایام توجیه شدند.

وی ادامه داد: فضای بسیار خوبی در محوطه کوه خضر فراهم شده است و خیمه‌های معرفت در این محوطه در ایام عید نوروز برپا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: تابلوهای راهنمایی سه زبانه در تمامی مزار امامزادگان استان نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjihea.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما