پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 74022
منبع : خبرگزاری فارس
مدير تیم بسکتبال با ویلچر ايثار قم خبر داد

ميزباني ايثار قم از مرحله نهايي ليگ ملي بسكتبال با ويلچر

قم نيوز : مدير تیم بسکتبال با ویلچر ايثار شيمي در قم گفت: قهرمان فصل 1397 مسابقات لیگ ملي بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم معرفي خواهد شد.
ميزباني ايثار قم از مرحله نهايي ليگ ملي بسكتبال با ويلچر
ميزباني ايثار قم از مرحله نهايي ليگ ملي بسكتبال با ويلچر
به گزارش قم نیوز یحیی ابطحی اظهار کرد: از امسال با ادغام لیگ‌های دسته اول و دوم مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، شاهد برگزاری نخستین دوره لیگ ملی بسکتبال با ویچلر ایران هستیم، لیگی که از نظر کمی و کیفی تا کنون در سطح بسیار خوب و قابل قبولی برگزار شده است.

وی با تقدیر از مدیران شرکت شیمی در به واسطه حمایت‌ از این تیم، ادامه داد: همانگونه که تمام علاقمندان به این رشته جذاب و افتخار آفرین ورزش جانبازان و معلولین در جریان هستند، نخستین لیگ ملی با حضور هشت تیم مراحل مقدماتی و پلی‌آف خود را پشت‌سر گذاشته و اکنون چهار تیم در مرحله نهایی حضور دارند که برای کسب مقام قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمی در قم اضافه کرد: تیم‌ها ابتدا در دو گروه مقدماتی به شکل رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند و سپس با حضور تمام تیم‌ها مرحله پلی‌آف به انجام رسید که بعد از انجام دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف، نمایندگان قم، اصفهان، فارس و بم برای قهرمانی در جدول باقی ماندند.

وی افزود: دیدارهای مرحله مقدماتی با نتایج بسیار خوبی برای تیم ما همراه بود و تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار شیمی در قم در این مرحله 6 مسابقه رفت و برگشت را از تیم‌های هیأت‌‌ شهرری، هیأت‌‌ جانبازان و معلولین بوکان و فیروز قزوین برد و با اقتدار به پلی‌آف رفت که در این مرحله هیات هرمزگان را در دو بازی متوالی مغلوب کرد.

ابطحی که همزمان عضو هیات مدیره باشگاه ایثار قم نیز محسوب می‌شود، بیان کرد: چهار تیم ایثار شیمی در قم، نامی‌نو اصفهان، پگاه فارس و هیات بم به مرحله نهایی رسیده‌‌اند و دیدارهای این مرحله روزهای یازدهم و دوازدهم بهمن ماه به میزبانی ایثار شیمیدر قم در سالن شهدای بهزیستی به انجام خواهد رسید تا نخستین قهرمان لیگ ملی مشخص شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcew78f.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما