پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 74039
منبع : خبرگزاری فارس

تقدير از برترين‌هاي المپياد ورزشي كاركنان دولت در قم

قم نيوز : تيم‌ها و نفرات برتر مسابقات المپياد ورزشي كاركنان دولت با پايان رقابت ورزشكاران مرد و زن در رشته‌هاي مختلف ورزشي مورد تقدير قرار گرفتند.
تقدير از برترين‌هاي المپياد ورزشي كاركنان دولت در قم
تقدير از برترين‌هاي المپياد ورزشي كاركنان دولت در قم
به گزارش قم نیوز مراسم اهدای جوایز و لوح تقدیر از برترین‌های تیمی و انفرادی مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولت در استان قم امروز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و نمایندگان این دستگا‌ها در این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم به میزبانی سالن کنفرانس ورزش و جوانان تصریح کرد: باید از مدیران دستگاه‌های اجرایی به واسطه اعزام و حضور تیم‌های ورزشی کارکنان آنها در مسابقات المپیاد کارکنان دولت که زمینه‌ساز رونق و جذابیت این رقابت‌ها بود تقدیم کنیم.

حسن عابدی اضافه کرد: تلاش ما بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر به منظور برگزاری مطلوب و با کیفیت مسابقات کارکنان دولت بوده، به همین منظور هزینه ورودی تیم‌ها را 50 درصد کاهش دادیم و کارکنان ۲۹ دستگاه در مسابقات امسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم حضور یافتند.

وی در ادامه به پیش‌بینی برنامه‌های متنوع به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: امسال جشن 40 سالگی انقلاب را پیش‌رو داریم و در حوزه ورزش علاوه بر برنامه‌های همگانی و فرهنگی، مسابقات قهرمانی و جشنواره متنوعی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان اظهار کرد: این اداره کل در بخش‌های قهرمانی، همگانی، فرهنگی، عمرانی، آموزش و پژوهش و ... دستاوردهای متنوعی داشته که همگی آنها را در نمایشگاه دست‌آوردهای انقلاب از روز یکشنبه چهاردهم بهمن ماه به عموم همشهریان و هم‌وطنان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است در رده‌بندی نهایی مسابقات سال 1397 المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم، دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نخست دست یافت، شهرداری قم در مکان دوم جای گرفت و آموزش و پرورش موفق به کسب مقام سوم شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccoxqm.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما