جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 74074
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

نیروهای مسلح امروز در بالاترین سطح از پیشرفت قرار دارند

قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های نظامی کشور، گفت: نیروهای مسلح امروز در بالاترین سطح از پیشرفت قرار دارند و این مهم انکار ناپذیر است.
نیروهای مسلح امروز در بالاترین سطح از پیشرفت قرار دارند
نیروهای مسلح امروز در بالاترین سطح از پیشرفت قرار دارند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
نیروهای مسلح امروز در بالاترین سطح از پیشرفت قرار دارند
حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های نظامی کشور، گفت: نیروهای مسلح امروز در بالاترین سطح از پیشرفت قرار دارند و این مهم انکار ناپذیر است.

به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی امشب در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مسجد حضرت زهرا(س) قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که در چهل سالگی انقلاب هجمه های فراوانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده است.

امیرآبادی با بیان این که درآمد کشور وابستگی 50 درصدی به نفت دارد، ابراز داشت: در دوران شاهنشاهی روزانه 6 میلیون بشکه نفت صادر می شد آن هم با جمعیت 35 میلیون نفری اما با این حال مردم در فقر و نداری به سر می بردند.

وی ادامه داد: در زمان شاهنشاهی پزشکان کشور عمدتا خارجی بودند اما امروز به قطب پزشکی منطقه تبدیل شده ایم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تنها کشوری هستیم که در دنیا مستقل هستیم و خودمان روی پای خودمان می ایستیم.

وی افزود: سرنوشت ملت دست خودشان هست و هیچ شخصی نمی تواند برای این مردم تصمیم بگیرد.

امیرآبادی تاکید کرد: یک زمانی نفت رایگان در اختیار اسرائیلی ها قرار می دادیم اما امروز در بیخ گوش این کشور موشک های ایرانی قرار دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های موشکی کشور بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه موشکی به قله های بالا رسیده و این مهم کشورهای غربی را نگران کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش توان موشکی کشور حالت بازدارندگی دارد و باید این بازدارندگی را حفظ کنیم.

وی با بیان این که 92 میلیون لیتر روزانه مصرف می شود، افزود: اگر جلوی این کار را نگیریم در سال های آینده وارد کننده بزرگ بنزین خواهیم بود.

امیرآبادی به طرح چند تن از نمایندگان در خصوص بنزین اشاره کرد و بیان داشت: طرح سهمیه بندی بنزین می تواند جلوی اسراف و قاچاق سوخت را بگیرد.

وی تصریح کرد: در پسابرجام نتوانستیم به خوبی از ظرفیت های کشورهایی مانند روسیه استفاده کنیم و امروز با بازگشت تحریم ها این کشور ما را شریک مناسبی نمی دانند.

نماینده مردم قم در مجلس ابراز داشت: قطعا با افرادی که در زمینه خالی کردن ذخیره ارزی و طلای کشور نقش داشته اند برخورد می شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: تعیین رقم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با نمایندگان مجلس نیست اما حقوق کارمندان دولت با مجلس است.

امیرآبادی به پیشرفت های نظامی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: نیروهای مسلح امروز در بالاترین سطح از پیشرفت قرار دارند و این مهم انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: در خصوص FATF باید بگویم ما عضو این کارگروه نمی شویم فقط دست کشور را در مراودات مالی می بندیم.

امیرآبادی تاکید کرد: در شرایط فعلی که تحریم هستیم پذیرفتن شرایط این معاهده به ضرر کشور است و باید از ورود و پذیرفتن این کنوانسیون خودداری کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس ابراز داشت: دولت در بودجه سال 98 پیشنهاداتی آورده بود که مدارس مناطق محروم به بخش خصوصی واگذار شود و دانشگاه ها نیز با هم ادغام شود.

وی افزود: نمایندگان با این گونه پیشنهادها مخالفت کردند و اجازه ندادند این گونه موارد بحران زا در بودجه سال 98 بیاید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbagbz.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما