شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : 74089
منبع : خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ایثار شیمیدر قم و پگاه فارس به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور صعود کردند

قم نيوز : در پایان مسابقات مرحله نهایی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر در قم تیم‌های ایثار شیمیدر قم و پگاه فارس به لیگ برتر صعود کردند.
تیم‌های ایثار شیمیدر قم و پگاه فارس به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور صعود کردند
تیم‌های ایثار شیمیدر قم و پگاه فارس به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور صعود کردند
به گزارش قم نیوز پرونده لیگ ملی بسکتبال با ویلچر در قم بسته شد و تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر کشور در فصل آینده مشخص شدند.

در آخرین روز این رقابت‌ها در جدال بر سر کسب عنوان قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم به مصاف تیم پگاه فارس رفت و در مسابقه‌ای فشرده و نزدیک در وقت اضافه این تیم را با نتیجه 71 بر 68 شکست داد و جام قهرمانی لیگ ملی را در خانه حفظ کرد.

تیم پگاه فارس که در اغلب دقایق این مسابقه از تیم ایثار شیمیدر قم پیش بود در کوارتر چهارم جریان بازی را از دست داد و دو تیم پس از تساوی در وقت معمول وارد وقت اضافه شدند که در این مقطع زمانی از مسابقه، پیروزی از آن میزبان شد.

تیم ایثار شیمیدر قم پیش از پیروزی بر تیم پگاه فارس توانسته بود تیم هیئت بم را با حساب 77 بر 48 شکست دهد و برابر نامی نو اصفهان با نتیجه 74 بر 47 پیروز شود و تیم‌های نامی نو اصفهان و هیئت بم نتوانستند در این مرحله مجوز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورند و نمایندگان قم و فارس لیگ برتری شدند.

تیم ایثار شیمیدر قم که به‌تازگی تحت حمایت باشگاه شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور قرارگرفته است در حالی بار دیگر به لیگ برتر باز می‌گردد که پیش‌ازاین در سال‌های آغازین دهه 90 در لیگ برتر حضور داشت و همواره مدعی قهرمانی بود بااین‌حال مشکلات مالی سبب شد این تیم مجبور به حضور در سطحی شود که به منابع مالی محدودتری نیازمند است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchwvnq.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما