چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 74325
منبع : خبرگزاری تسنیم

سالیانه 150 میلیون تردد در جاده‌های استان قم صورت می‌گیرد

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان قم با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های استان گفت: سالیانه ۱۵۰ میلیون تردد در جاده‌های استان صورت می‌گیرد، در ۹ ماه سال جاری ۳۵ میلیون خودرو وارد استان و ۳۱ میلیون خودرو وارد شهر قم شد.
سالیانه ۱۵۰ میلیون تردد در جاده‌های استان قم صورت می‌گیرد
سالیانه ۱۵۰ میلیون تردد در جاده‌های استان قم صورت می‌گیرد
به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری دستاوردهای انقلاب اسلامی که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل راهداری استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما ایمنی جاده‌ها است.

وی افزود: مجوز 29 مجتمع خدماتی رفاهی را در جاده‌های استان دادیم و از نظر تعداد مجتمع‌های جاده ای استان قم رتبه دوم را در کشور دارد و در هر 25 کیلومتر در جاده های استان یک مجتمع ایجاد شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان قم با اشاره به وضعیت اتوبان قم تهران بیان کرد: در40 کیلومتر این اتوبان نیوجرسی به جای گاردریل های قدیمی نصب شد، در سال آینده مابقی این پروژه در منطقه زیرپوشش استان قم اجرا می‌شود.

 جمالی عنوان کرد: در استان قم هزار و737 راننده را زیرپوشش داریم، عمر ناوگان حمل و نقل 12 سال و ناوگان باری 25 سال است و سه میلیون مسافر توسط ناوگان رسمی مسافربری در قم در سال جابه جا می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های استان قم خاطرنشان کرد: سالیانه 150 میلیون تردد در جاده‌های استان صورت می‌گیرد، در 9 ماه سال جاری 35 میلیون خودرو وارد استان و 31 میلیون خودرو وارد شهر قم شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان قم خاطرنشان کرد: استان قم از نظر تعداد مسافرین رتبه دوم را در کشور داریم، 66 دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان نصب شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamen0.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما