يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 74384
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مطرح کرد

عضویت 2 هزار دانشجو در جهاد دانشگاهی قم

قم نيوز : معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: این نهاد دو هزار عضو دانشجویی دارد و چندین کانون در دانشگاه‌های قم راه اندازی کرده است.
عضویت 2 هزار دانشجو در جهاد دانشگاهی قم
عضویت 2 هزار دانشجو در جهاد دانشگاهی قم
به گزارش قم نیوز علی حسینی با اشاره به اولویت‌های جهاد دانشگاهی قم اظهار کرد: مساله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط این نهاد پیگیری می‌شود و جهاد دانشگاهی در این راستا یک مرکز ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بحث مهدویت مورد توجه جهاد دانشگاهی قم است و جشنواره مهدویت توسط این نهاد در پنج بخش برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره 15 اسفندماه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: افزایش امید و نشاط را در برنامه‌های فرهنگی این نهاد دنبال می‌کنیم، به آفرینش‌های هنری در جهاد دانشگاهی قم توجه ویژه ای شده است و رویکرد برنامه‌های این نهاد افزایش خودباوری است.

حسینی با اشاره به اعضای جهاد دانشگاهی قم اظهار کرد: این نهاد دو هزار عضو دانشجویی دارد و چندین کانون در دانشگاه‌های قم راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی دو هزار و 500 طرح را در بخش‌های مختلف اجرا کرده است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم افزود: خبرگزاری بین المللی قرآن از جمله نهادهای وابسته به جهاد دانشگاهی در استان است.

حسینی با اشاره به دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی قم اظهار کرد: این نهاد برای بیش از 300  مهندس دوره آموزشی برگزار کرد. جهاد دانشگاهی قم مجری برگزار کننده دوره‌های آموزش کمک پرستاری است و 162 نفر را در سال گذشته آموزش داد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی قم نخستین مرکز برگزار کننده آزمون تافل در کشور است و دوره‌های پیشرفته زبان‌های خارجی در این مرکز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfjmde.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما