شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 7470
در رقابت 7 رشته انجام شد؛

معرفی افراد برتر دو و میدانی قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از مشخص شدن برترین‌های مسابقات قهرمانی این رشته در قم خبر داد.
معرفی افراد برتر دو و میدانی قم
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی استان قم با شرکت مدعیان مواد مختلف در رده‌های سنی گوناگون در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات به شکل آزاد در رده‌های سنی مختلف رقابت‌های خود را در پیست دو و‌ میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار کردند تا نفرات برتر مواد مختلف این دوره از پیکارها مشخص شوند.

دبیر هیئت دو و ‌میدانی استان قم ابراز داشت: رقابت‌های قهرمانی دو و ‌میدانی قم در مواد ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرتاب وزنه، پرش طول و پرش ارتفاع برگزار شد و در آن نفرات مدعی رقابتی جذاب و دیدنی را برگزار کردند.

وی در ادامه با اشاره به برترین‌های مواد مختلف این دوره از مسابقات اضافه کرد: در رقابت‌های ماده ۱۰۰ متر سعید علی محمدی زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی این ماده شد در حالی که مقام نایب قهرمانی به حمیدرضا حلاجیان رسید و مهدی مغاری در این ماده به مقام سوم دست یافت.

رضایی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در رقابت‌های ماده ۴۰۰ متر این دوره از مسابقات قهرمانی دو و ‌میدانی استان قم، محمدرضا فریدی موفق‌ترین دو و‌ میدانی کار بود که توانست بالاتر از سایر شرکت کنندگان مقام قهرمانی را از آن خود کند در حالی که محسن گودرزی و مهدی مغاری در این ماده دوم و سوم شدند.

وی عنوان داشت: رقابت‌های ماده ۸۰۰ متر پیکارهای قهرمانی دو و‌میدانی قم نیز بین مدعیان نزدیک و جذاب بود و در نهایت این رضا ملک‌پور بود که توانست زودتر از سایرین به خط پایان رسیده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد، ضمن اینکه در این ماده نیز محمد سبب کار و سعید علی محمدی عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان قم یاد‌آور شد: در مسابقات ماده ۱۵۰۰ متر این دوره از پیکارها سیدامیر میری دو و ‌میدانی کار موفق بود که بهترین عملکرد را از خود نشان داد و توانست مقام قهرمانی این رده سنی را به دست بیاورد، ضمن اینکه در این ماده محمد اسماعیل و علیرضا فتاحی مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: در ماده پرش طول مسابقات قهرمانی دو و‌ میدانی استان قم که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، حمیدرضا حلاجیان بهترین دو و‌ میدانی کار بود که بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و مهدی مغاری و سعید علی محمدی دوم و سوم شدند.

رضایی بیان داشت: در مسابقات ماده پرتاب وزنه که رقابت در آن با شرکت مدعیان دو و‌ میدانی قم برگزار شد، سیدمرتضی حسینی بهترین رکورد را به ثبت رساند و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های انتخابی استان قم شد و مهدی مغاری و محمد بهارخانه به مقام‌های بعدی دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های رشته پرش ارتفاع این حسن شکری بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا بدین ترتیب برترین‌های مسابقات قهرمانی دو و‌میدانی قم در پایان جدال دو و‌میدانی کاران جوان و نوجوان معرفی شوند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.aeafuqexysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما