چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 74972
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده سپاه قم:

حاشیه‌نشینی یکی از معضلات قم است ، لزوم رفع مشکلات روستاها

قم نيوز :  فرمانده سپاه قم با بیان اینکه در شهر قم با مسئله حاشیه نشینی مواجه هستیم، افزود: متأسفانه در اطراف شهر قم روستاهای نیازمند وجود دارند که باید به آنها خدمت‌رسانی شود.
فرمانده سپاه قم: حاشیه‌نشینی یکی از معضلات قم است
فرمانده سپاه قم: حاشیه‌نشینی یکی از معضلات قم است
به گزارش قم نیوز سردار سید محمدتقی شاهچراغی در آئین افتتاح ۹۸ پروژه عمرانی و همچنین اهدای ۸۴ جهیزیه کامل به نوعروسان استان، که روز سه‌شنبه برگزار شد با بیان اینکه قم محل امید رهبر معظم انقلاب است، افزود: با توجه به ویژگی‌های قم باید مسئولان در امر خدمت‌رسانی به این استان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 وی گفت: با مراجعه به برخی از مناطق شهر قم به ویژه مناطق حاشیه‌ای، مناطق کم برخوردار و روستاها مشاهده می‌کنیم که برخی از افراد در این مناطق نیازمند کمک رسانی بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات هستند.

وی عنوان کرد: سپاه هیچ وظیفه‌ای برای قم جز خدمت به مردم در ابعاد مختلف نمی‌شناسد، به خصوص در زمان کنونی که مردم با مشکلاتی مواجه هستند.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که شهر قم خاستگاه و مادر انقلاب اسلامی است، افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی باید توجه بیشتری به شهر قم داشته باشد.

وی با بیان اینکه در شهر قم با مسئله حاشیه نشینی مواجه هستیم، افزود: متأسفانه در اطراف شهر قم روستاهای نیازمند وجود دارند که باید خدمت رسانی لازم به آنها صورت گیرد.

سردار شاهچراغی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان، افزود: سپاه خدمت رسانی به مردم را وظیفه مهم خود می‌داند.

در پایان این مراسم و با حضور سردار شاهچراغی، آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و همچنین حجت الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) از خدمات سردار سید ضیاءالدین حُزنی، مشاور فرمانده کل سپاه و همچنین دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر 4553547
https://qomnews.ir/vdcir3ay.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما