پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 75002
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب: 

باید از نسل فیلمسازان جوان انقلابی حمایت بیشتری به عمل آید 

قم نيوز : عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب بر لزوم حمایت بیشتر از نسل فیلمسازان جوان انقلابی به منظور انعکاس و انتشار اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی در عرصه هنر تاکید کرد.
باید از نسل فیلمسازان جوان انقلابی حمایت بیشتری به عمل آید 
باید از نسل فیلمسازان جوان انقلابی حمایت بیشتری به عمل آید 
به گزارش قم نیوز حفیظه مهدیان بیان کرد : خوشبختانه در سال های اخیر شاهد فعالیت هنری و فرهنگی نسلی هستیم که به انقلاب و آرمان های آن باور دارد و به خصوص در زمینه سینما در حال درخشش و موفقیت بیش از پیش است.

وی افزود: شاهد مثال این قضیه برخی از فیلم های جشنواره فیلم فجر امسال است که از آن جمله باید به دو فیلم " ماجرای نیمروز2، رد خون" و نیز "شبی که ماه کامل شد" اشاره کرد که این دو فیلم را به نوعی نسل جوان فیلمسازان انقلابی تولید کردند.

این منتقد و تحلیلگر سینما همچنین گفت: فیلم"شبی که ماه کامل شد" روایتگر یکی از مباحث مهمی است که از حیث سوژه و محتوا همچنان ما با آن درگیر هستیم و آن هم مساله گروه های تروریستی و تکفیری است که به خصوص در داخل کشور دست به جنایت می زنند و اخیراً هم در عملیات انتحاری در جاده خاش – زاهدان جمعی از پاسداران عزیز میهنمان را به شهادت رساندند.

وی بیان داشت: از این منظر بنده فیلم خانم آبیار را تحسین می کنم که از حیث فنی نیز ارزش ها و دستاوردهای بسیار خوبی برای این فیلمساز موفق که از زنان انقلابی نیز به شمار می رود، داشته است.

مهدیان همچنین در ادامه گفت: در فیلم "ماجرای نیمروز 2 ، رد خون" نیز آقای محمد حسین مهدویان روایتگر جنایات منافقین در سال 67 و به خصوص عملیات مرصاد است که این قبیل فیلم ها کمک می کند که نسل ما و نسل های آینده یادشان نرود که بر این کشور و انقلاب چه گذشت.

وی اضافه کرد: به عقیده بنده، دستگاه های دولتی و حاکمیتی باید از این فیلمسازان انقلابی در جهت ساخت و اکران این گونه آثار حمایت کنند چرا که امروز هم در زندگی مردم ایران موثر است و این فیلم ها به شناخت و بصیرت بیشتر مردم نسبت به جریانات مختلف کمک شایان توجهی می کند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcdxz05.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما