پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 75003
منبع : خبرگزاری فارس

تجلیل بسیج اساتید و نخبگان حوزه از آیت‌الله یزدی

قم نيوز : بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم طی مراسمی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تجلیل به عمل آورد.
تجلیل بسیج اساتید و نخبگان حوزه از آیت‌الله یزدی
تجلیل بسیج اساتید و نخبگان حوزه از آیت‌الله یزدی
به گزارش قم نیوز در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی طی مراسمی از آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان عمار انقلاب اسلامی از سوی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم کلیپی از حضور مقام معظم رهبری در منزل آیت‌الله یزدی و سخنان ایشان در خصوص این عالم برجسته پخش شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از آیت‌الله یزدی با اشاره به شخصیت این عالم برجسته گفت: آیت‌الله یزدی عالم مجاهد و صبوری است که 60 سال از عمر خود را در کنار فقاهت به تربیت طلبه صرف کرد و او در کنار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باقی ماند.

آیت‌الله یزدی هم در طی سخنان کوتاهی در این مراسم اظهار کرد: من تنها این افتخار را برای خودم قائلم که محصل حوزه قم باشم، به حوزه و نسل جوان آن امیدوار هستم. نسل جوان حوزه نسل بیداری است، امیدوارم که در گام دوم، طرح‌هایی داشته باشیم که 5 تا 10 سال آینده حوزه چگونه خواهد بود و براین  اساس وظایف خودمان را بشناسیم و گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcex78f.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما