پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 75019
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

آتش‌سوزی وسیع در انبار پوشال در مجاورت بوستان جوان

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اعزم 50 آتش‌نشان و ناوگان عملیاتی این سازمان برای اطفای آتش‌سوزی وسیع در انبار پوشال در مجاورت بوستان جوان خبر داد.
آتش‌سوزی وسیع در انبار پوشال در مجاورت بوستان جوان
آتش‌سوزی وسیع در انبار پوشال در مجاورت بوستان جوان
به گزارش قم نیوز عباس جعفری امروز با اشاره به وقوع آتش سوزی وسیع در انبار پوشال در شهر قم اظهار کرد: به محض اعلام این حادثه به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعزام نیروها برای اطفای حریق صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه این حادثه در انبار پوشال جنب کمربندی حدفاصل پل قلعه کامکار و بوستان جوان رخ داده است افزود: بیش از 50 آتش نشان با توجه به وسعت آتش‌سوزی به محل حریق اعزام شده‌اند تا نسبت به اطفای حریق اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم همچنین از اعزام 10 دستگاه خودروی سنگین عملیاتی و 6 دستگاه خودروی سنگین آب رسان شهرداری به محل حادثه خبر داد و افزود: با توجه به وسعت آتش‌سوزی بخشی از سقف در حال اطفاء آتش بر روی نیروهای عملیاتی آتش نشانی ریزش کرد.

وی اذعان کرد: نیروهای عملیاتی آتش نشانی همچنان با قوت در حال اطفاء حریق و تخلیه پوشال‌های سالم از قسمت‌های دیگر انبار هستند تا از توسعه آتش به دیگر محل‌های انبار جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 137
 
https://qomnews.ir/vdcb9gbz.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما