جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 75053
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم خبر داد

درخشش ورزش ناشنوايان قم با طلاي آسيا

قم نيوز : دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم از كسب مقام قهرماني و نشان طلاي رقابت‌هاي 2019 آسيا و اقيانوسيه به عنوان يك دستاورد جديد در اين هیأت ورزشي خبر داد.
درخشش ورزش ناشنوايان قم با طلاي آسيا
درخشش ورزش ناشنوايان قم با طلاي آسيا
به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی امروز اظهار کرد: هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در چند رشته ورزشی نظیر فوتسال، والیبال، کاراته، کشتی، دوومیدانی و تکواندو فعال است و ورزشکاران پرتوان و با استعداد این هیأت هر ساله در میادین مختلف به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: فوتسال یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی زیر مجموعه هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم است که در سال‌های اخیر همواره در مسیر موفقیت گام برداشته و فوتسالیست‌های توانمند قم با درخشش در مسابقات کشوری به سهمیه تیم ملی دست یافته و در میادین برون‌مرزی افتخار آفرینی کرده‌اند.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم با بیان اینکه قم سابقه قهرمانی در مسابقات فوتسال ناشنوایان ایران را دارد و یکی از استان‌های همیشه مدعی در این رشته به شمار می‌رود، افزود: نتیجه این قهرمانی حضور یک فوتسالیست توانمند به نام اسماعیل شاه‌زید در ترکیب تیم ملی است.

وی با اشاره به حضور و درخشش شاه‌زید در مسابقات 2019 قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه، اضافه کرد: این سومین دوره مسابقات آسیا و اقیانوسیه به شمار می‌رود که با حضور تیم‌های مدعی از کشورهای مختلف قاره به میزبانی کشور تایلند به انجام رسید و ایران با اقتدار قهرمان آن شد.

غیاثی عنوان کرد: شاه‌زید یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی ایران در این دوره از بازی‌ها بود که از همان بازی نخست تیم ملی مقابل چین عملکرد مثبت و تاثیرگذار خود را در تیم ملی به نمایش گذاشت و سرانجام با ارائه یکی از بهترین‌ بازی‌های خود در دیدار فینال، زمینه‌ساز قهرمانی تیم ملی ایران بود.

وی در پایان اظهار کرد: در روز پایانی سومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقه نهایی با درخشش ملی‌پوش ارزشمند فوتسال قم برابر تیم  ملی ژاپن با چهار گل به پیروزی رسید تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtyea.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما