سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 7521

تقدير اهالی خیابان 20 متری معصومیان از شهردار کلانشهر قم

قم نيوز : قم نیوز: هيئت امنای مسجد المهدی و اهالی خيابان 20 متری معصوميان شهردار كلانشهر قم و همراه شهردار منطقه 6 تقدير کردند.
تقدير اهالی خیابان 20 متری معصومیان از شهردار کلانشهر قم
به گزارش قم نیوز، اهالی خیابان ۲۰ متر معصومیان، منشعب از بلوار ۴۵ کشاورز جنوبی طی مراسمی از مسوولان و دست اندرکاران جدول گذاری و زير سازی آسفالت خيابان مذکور تقدیر نمودند.

در این مراسم که با حضور محمد دلبری، شهردار کلانشهر قم، بختیاری عضو شورای اسلامی شهر، رسولی شهردار منطقه ۶ و تنی چند از مديران و مسوولين شهرداری صورت گرفت؛ اهالی محل با ذبح گوسفند و توزيع شيرينی از وی استقبال نموده و از اقدامات شهرداری در جهت جدول گذاری و آسفالت خیابان مذكور تجلیل نمودند.

طی این مراسم، شهردار قم با بازدید از محل مذکور همچنين فاز ۳ بوستان نبوت نسبت به رسیدگی و رفع مشکلات مطرح شده درباره این بوستان و رسیدگی بیش از پیش و احیای روشنایی بوستان با وجود مشکلات پیش رو تأکید کرد.

دلبری در این دیدار به بهسازی و اصلاح انهار خيابان های سطح منطقه، آسفالت خيابان های فاقد آسفالت مناسب، رفع آبگرفتگی ،نظافت خيابان و شستشوی سطل های زباله، رفع سد معبر خيابان كشاورز جنوبی و ساخت مجموعه فرهنگی در يك مكان مناسب تأکید کرد و از شهردار منطقه شش خواست در اولین فرصت موارد را پیگیری و اجرایی نمایند.

دلبری ضمن تشکر از اقدامات شهروندان در بازگو نمودن مشکلات شهری اذعان داشت: اینکه شهروندان مشکلات شهری را رصد کرده و به ما گزارش می‌کنند، نشان از لطف و محبت آن ها و دوست داشتن شهرشان می‌باشد؛ در حالی که این وظیفه ما است که مشکلات را شناسایی نموده و در جهت رفع و برطرف نمودن آنها اقدام نماييم.

وی ضمن اشاره به ارائه ۳۵۰ نوع خدمات به شهروندان از سوی شهرداری و هزینه‌های پرداختی به پیمانکاران خدماتی گفت: ما روزانه ۶۴۰ تن زباله در سطح شهر جمع آوری می کنیم و ماهانه مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت جمع‌آوری زباله و یک میلیارد و سيصد میلیون تومان جهت نگهداری فضاهای سبز شهری هزینه می‌کنيم؛ در صورتیکه اگر شهروندان در کاهش تولید زباله و نگهداری فضاهای سبز شهری ما را یاری نمایند هزینه‌ها کاهش خواهد یافت.

دلبری در این دیدار به بررسی مشکلات و پیشنهادات مطرح شده از سوی اهالی بلوار كشاورز جنوبی پرداخت و دستور رسیدگی به وضعیت پروژه‌های اعلام شده از سوی شهروندان را در اسرع وقت صادر کرد.

در ادامه این مراسم که در مسجد المهدی واقع در کشاورز جنوبی برگزار شد، هیأت امنای مسجد از شهردار قم و دست اندر کاران پروژه ها با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آوردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.x9urak9nqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما