پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 75345
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله مکارم‌شیرازی خطاب به وزیر آموزش و پرورش: مراقب اقدامات دشمنان و نفوذی‌ها باشید

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان لزوم مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از نفوذ نفوذی‌ها را به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد و گفت: حساسیت حوزه کاری معلمان زیاد است، دشمنان خارجی قبل از هر کس سراغ دانش آموزان می‌روند.
آیت‌الله مکارم‌شیرازی خطاب به وزیر آموزش و پرورش: مراقب اقدامات دشمنان و نفوذی‌ها باشید
آیت‌الله مکارم‌شیرازی خطاب به وزیر آموزش و پرورش: مراقب اقدامات دشمنان و نفوذی‌ها باشید
به گزارش قم نیوز آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی ظهر امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه حوزه فعالیت آموزش و پرورش از همه حوزه‌ها حساس‌تر است، اظهار داشت: باید به خوبی حق این آینده‌سازان را ادا کرد، چراکه فرزندان این کشور امانت‌های الهی در دست آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به این دسته از مردم چشم دوخته‌اند، افزود: حساسیت حوزه کاری معلمان زیاد است، دشمنان خارجی قبل از هر کس سراغ دانش آموزان می‌روند و بنابراین به همین میزان حساسیت وظیفه شما افزایش پیدا خواهد کرد.

 مرجع تقلید شیعیان اصلاح سه مورد در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را ضروری دانست و گفت: ضروری بوده که نظارت بر برنامه‌ها، کتاب‌ها و اساتید در تمام آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها اصلاح شود و تعیین کمیته و گروه‌هایی برای نظارت دقیق بر سه مورد ضروری خواهد بود.

وی تبیین معارف اسلامی و دینی را به دانش آموزان توصیه کرد و ادامه داد: هرگز نباید هر کدام از این موارد با مشکل روبرو شود، چراکه در فعالیت‌های این اداره خلل واردشده و باید به صورت مداوم نظارت بر برنامه‌ها، کتاب‌ها و اساتید مورد نظارت قرار بگیرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی، آموزش و پرورش را دارای ظرفیت و توانمندی‌های زیادی برشمرد و ابراز کرد: نباید تنها به برنامه‌های کلاسی بسنده شود چراکه نقشی که در دوران‌های کودکی و نوجوانی بر دل‌های دانش آموزان بسته‌شده، ماندگار و ثابت خواهد ماند.

وی لزوم مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از نفوذ نفوذی‌ها به وزیر آموزش و پرورش ضروری ذکر کرد و عنوان کرد: نفوذی‌ها ممکن بوده در هر جایی باشند و هر جایی که این افراد رخنه کنند ضربات زیادی را به آن مجموعه وارد کنند و حساسیت‌های لازم برای جلوگیری از این افراد ضروری خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdks05.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما