سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 75508
منبع : خبرگزاری تسنیم

طرح پاکسازی حریم آزاد راه قم – تهران همزمان با سراسر کشور آغاز شد

قم نيوز : طرح پاکسازی حریم آزاد راه قم – تهران با حضور اکیپ‌های راهداری قم و جمعی از مسئولان استانی اجرایی شد.
طرح پاکسازی حریم آزاد راه قم – تهران همزمان با سراسر کشور آغاز شد
طرح پاکسازی حریم آزاد راه قم – تهران همزمان با سراسر کشور آغاز شد
به گزارش قم نیوز طرح پاکسازی حریم جاده‌ها که به همت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و با شعار « حفاظت از محیط‌زیست، حفاظت از زندگی» است، امروز در سراسر کشور اجرایی شد.

در استان قم نیز این طرح همزمان با سراسر کشور، با حضور جمعی از راهداران و علاقه‌مندان به حفاظت محیط‌زیست در محل عوارضی قم واقع در ابتدای آزادراه قم- تهران انجام شد.

گفتنی است، بهرام سرمست استاندار، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اروجی مدیرکل مدیریت بحران و محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم نیز در راهدارخانه شهید سعادتمند واقع در کیلومتر 60 آزادراه قم – تهران حضور یافتند و ضمن بازدید از روند اجرای طرح، با شرکت در آن به پاکسازی بخشی از مسیر پرداختند.

در حاشیه این مراسم، ابوالفضل جمالی مدیرکل و اکبر سلیمیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح اهداف این طرح پرداختند.

اکبر سلیمیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: راه و جاده سرمایه ملی بوده و گاهی برای احداث یک کیلومتر از این جاده‌ها میلیاردها تومان اعتبار صرف می‌شود، به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری جاده‌ها کوشا باشیم.

وی ادامه داد: همان‌گونه که مردم برای حفظ محیط خانه و زندگی خود تلاش می‌کنند، باید در حفظ و نگهداری جاده‌ها و تجهیزات آن نیز اهتمام لازم را داشته باشند چراکه جاده‌ها سرمایه ملی بوده و برای نگه‌داری آن هزینه‌های زیادی صرف می‌شود به همین دلیل باید تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری جاده‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevn8f.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما