کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم مطرح کرد

تخصیص 97 درصدی اعتبارات هزینه ای استان قم

خبرگزاری فارس , 25 اسفند 1397 ساعت 19:30

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: 97 درصد اعتبارات هزینه ای سال 97 استان تخصیص یافت و میزان عدم تخصیص این اعتبارات در سال جاری 4.5 میلیارد تومان بود.


به گزارش قم نیوز محمود نوربخش ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اعتبارات هزینه ای استان قم اظهار کرد: در سال جاری مبلغ  154 میلیارد تومان به عنوان اعتبارت هزینه ای استان ابلاغ شد که 90 میلیارد تومان برای حقوق و مزایا و 63 میلیارد تومان برای اعتبارات استانی بود. 97 درصد اعتبارات هزینه ای سال 97 استان تخصیص یافت و عدم تخصیص این اعتبارات در سال جاری 4.5 میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه استان قم برای سال 97 حدود 249 میلیارد تومان بود که 242 میلیارد تومان از این اعتبارات توزیع شد و مانده اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای مصوب سال جاری برای استان بیش از 6 میلیارد تومان بود. درصد تخصیص و اسناد خزانه این اعتبارات در سال 97 تاکنون 28 درصد است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: پروژه‌هایی در استان در اولویت تخصیص هستند که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و به دنبال شروع پروژه عمرانی جدید در قم نیستیم.

نوربخش با اشاره به سفر مدیران ملی به استان قم اظهار کرد: باید گزارش‌های ارائه شده توسط روسا و دبیران کارگروه‌های استانی در جلسات با حضور مدیران ملی چارچوب یکسانی داشته باشد تا این سفرها برای استان قم منجر به نتیجه شود.

وی ادامه داد: باید گزارش‌ها در جلسات با مدیران ملی در استان قم، خیلی خلاصه از وضعیت موجود، اهم مشکلات و موانع اولویت‌ها و راه‌های حل پیشنهادی براساس اسناد بالادستی و واقعیت‌ها و با توجه به امکانات ملی یا استانی باشد، درخواست‌ها در جلسات به صورت کاملا مشخص و مبتنی بر اسناد و مطالعات بالادستی و نظرات کارشناسی متقن صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75647

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75647/تخصیص-97-درصدی-اعتبارات-هزینه-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir