?>?> تخصیص 97 درصدی اعتبارات هزینه ای استان قم | قم نیوز
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 75647
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم مطرح کرد

تخصیص 97 درصدی اعتبارات هزینه ای استان قم

قم نيوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: 97 درصد اعتبارات هزینه ای سال 97 استان تخصیص یافت و میزان عدم تخصیص این اعتبارات در سال جاری 4.5 میلیارد تومان بود.
تخصیص 97 درصدی اعتبارات هزینه ای استان قم
تخصیص 97 درصدی اعتبارات هزینه ای استان قم
به گزارش قم نیوز محمود نوربخش ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اعتبارات هزینه ای استان قم اظهار کرد: در سال جاری مبلغ  154 میلیارد تومان به عنوان اعتبارت هزینه ای استان ابلاغ شد که 90 میلیارد تومان برای حقوق و مزایا و 63 میلیارد تومان برای اعتبارات استانی بود. 97 درصد اعتبارات هزینه ای سال 97 استان تخصیص یافت و عدم تخصیص این اعتبارات در سال جاری 4.5 میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه استان قم برای سال 97 حدود 249 میلیارد تومان بود که 242 میلیارد تومان از این اعتبارات توزیع شد و مانده اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای مصوب سال جاری برای استان بیش از 6 میلیارد تومان بود. درصد تخصیص و اسناد خزانه این اعتبارات در سال 97 تاکنون 28 درصد است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: پروژه‌هایی در استان در اولویت تخصیص هستند که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و به دنبال شروع پروژه عمرانی جدید در قم نیستیم.

نوربخش با اشاره به سفر مدیران ملی به استان قم اظهار کرد: باید گزارش‌های ارائه شده توسط روسا و دبیران کارگروه‌های استانی در جلسات با حضور مدیران ملی چارچوب یکسانی داشته باشد تا این سفرها برای استان قم منجر به نتیجه شود.

وی ادامه داد: باید گزارش‌ها در جلسات با مدیران ملی در استان قم، خیلی خلاصه از وضعیت موجود، اهم مشکلات و موانع اولویت‌ها و راه‌های حل پیشنهادی براساس اسناد بالادستی و واقعیت‌ها و با توجه به امکانات ملی یا استانی باشد، درخواست‌ها در جلسات به صورت کاملا مشخص و مبتنی بر اسناد و مطالعات بالادستی و نظرات کارشناسی متقن صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyqay.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما