?>?> نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغان به‌کار خود پایان داد | قم نیوز
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : 75701
منبع : خبرگزاری تسنیم

نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغان به‌کار خود پایان داد

قم نيوز : آئین اختتامیه نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغان با رویکرد تربیتی مبلغان جهان اسلام با تقدیر از مبلغان برتر در قم برگزار شد.
نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغان به‌کار خود پایان داد
نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغان به‌کار خود پایان داد
به گزارش قم نیوز آئین اختتامیه نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغان با رویکرد تربیتی مبلغان جهان اسلام با تقدیر از مبلغان برتر در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم غلام سجیل اعظمی از کشور هند، کاظم عباسی از کشور افغانستان، علی شیرینف از کشور آذربایجان، علی مهدی حسن از کشور بنگلادش، ادریس یوسف از کشور نیجریه، محمد علی حسینی مسطوره از کشور فیلیپین، الچین جعفری از کشور گرجستان، برگزیدگان دوره آموزشی تبلیغی شدند.

عباس آدامو از کشور کامرون، قاسم آمیوندا از کشور مالاوی، زاهر حبینی از کشور افغانستان، هجران ابراهیف از آذربایجان برگزیدگان جشنواره تجربه نگاری تبلیغ شدند.

همچنین از گروه مدیران تبلیغی فعال اربعین حجت‌الاسلام زکی از گروه مبلغان مهاجر، حجت‌الاسلام رضوی از گروه تبلیغی مجمع روحانیون بلوچستان، حجت‌الاسلام صدیقی از گروه تبلیغی امام حسین(ع) رهبر آزادگان، حجت‌الاسلام نقوی از گروه تبلیغی تنزیل تقدیر شدند.

در پایان این مراسم از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، حجت‌الاسلام سید محمود خطیب از شاگردان شهید صدر، سیدعلا هاشمی شاهرودی فرزند مرحوم هاشمی شاهرودی، سیدرضی نوری معاون موسسه فقه اهل بیت(ع) و سید محمد تقی هاشمی شاهرودی تقدیر شدند.

بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت(ع) از هشت سال پیش تحت اشراف آیت‌الله هاشمی شاهرودی به منظور ترویج و نشر معارف اهل‌بیت(ع) راه‌اندازی شده است.

یکی از برنامه‌هایی که در این بنیاد توجه ویژه به اربعین به‌عنوان پرچم و نماد شیعه است که به این منظور دوره‌های آموزشی برای تبلیغ به زبان مردم مختلف دنیا برگزار شده است.

نخستین دوره مهارتی کاربردی تبلیغ با رویکرد تربیتی مبلغان جهان اسلام به مدت شش‌ روز با حضور 800 نفر از طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی از 40 کشور در قم برگزار شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvaea.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما