دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 75709
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) مطرح کرد

اجرای طرح طبیب دوار در ایام نوروز در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: طرح طبیب دوار از 28 اسفند الی 14 فروردین سال 98 در صحن‌های حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
اجرای طرح طبیب دوار در ایام نوروز در حرم حضرت معصومه(س) 
اجرای طرح طبیب دوار در ایام نوروز در حرم حضرت معصومه(س) 
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی با اشاره به اجرای طرح طبیب دوار در حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این طرح تبلیغ چهره به چهره با حضور مبلغین توانمند و آموزش دیده با موضوع سبک زندگی فاطمی و اسلامی و معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و زیارت آن حضرت است.

وی ادامه داد: طرح طبیب دوار از 28 اسفند الی 14 فروردین سال 98 در صحن‌های حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: برنامه پرسمان خانواده با موضوع سبک زندگی فاطمی و زندگی ایرانی اسلامی در ایام نوروز با حضور اساتید توانمند هر روز دو ساعت قبل از اذان مغرب و دو ساعت بعد از نماز عشاء در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به زمان و مکان اجرای طرح پرسمان خانواده اظهار کرد: این طرح از 29 اسفندماه الی 14 فروردین 98 در صحن‌های امام رضا(ع) و حضرت صاحب الزمان(ع) و شبستان امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح حرم شناسی در ایام نوروز در حرم حضرت معصومه(س) با هدف معرفی حرم مطهر، شخصیت و جایگاه حضرت معصومه(س)، آشنایی با بزرگان و علمای مدفون در حرم مطهر و آگاهی نسبت به اماکن و معماری آستان مقدس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: مکان تجمع برای شرکت در طرح حرم شناسی، جنب محراب صحن حضرت صاحب الزمان(عج) در حرم حضرت معصومه(س) است و این برنامه صبح‌ها از ساعت 10 الی 11 و عصرها از ساعت 17 الی 18 در ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موزه حرم حضرت معصومه(س) یکی از قدیمی ترین و متنوع ترین موزه‌های ایران و تنها موزه استان قم است و زمان بازدید از این موزه در ایام نوروز هر روز از ساعت هشت الی 13 در نوبت صبح و از ساعت 14 الی 19:30 در نوبت عصر است.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdchwqnq.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما