جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 75843
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم مطرح کرد

افزودن پارکینگ شهید کاظمی به ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر

قم نيوز : سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از افزودن پارکینگ شهید کاظمی به ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر خبر داد.
افزودن پارکینگ شهید کاظمی به ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر
افزودن پارکینگ شهید کاظمی به ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر
به گزارش قم نیوز علی نیک امروز با اشاره به وضعیت پارکینگ‌های سطح شهر قم برای خدمت‌رسانی به زائرین و همشهریان اظهار کرد: امسال در هسته مرکزی شهر ظرفیت پارک بیش از ۶ هزار خودرو تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین و بزرگترین پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر شامل پارکینگ طبقاتی زائر و شرقی حرم مطهر است اذعان کرد: پارکینگ‌های معلم، انقلاب، شهدا، بلوار زائر و… نیز خدمت‌رسانی به مردم را انجام خواهند داد.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه امسال با تدبیر مدیریت شهری پارکینگ شهید کاظمی نیز به ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اضافه شده است خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال به سرعت کار تسطیح و آماده‌سازی این پارکینگ انجام شد و در حال حاضر این پارکینگ باز شده و حدود ۸۰۰ خودرو ظرفیت دارد.
وی اذعان کرد: فضای پارکینگ شهید کاظمی بالغ بر ۳۳ هزار مترمربع است که تلاش داریم با توجه به اینکه کف این پارکینگ خاکی است با آب‌پاشی و پخش آسفالت از آلودگی‌های آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgw79u.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما