يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 75893
منبع : خبرگزاری فارس

سردار اشتری: گسترش چتر امنیتی در گلستان/ اعزام نیروهای کمکی پلیس به مناطق سیل زده استان

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا از انبارهای خود اقدام به توزیع غذا در مناطق سیل زده استان گلستان کرده و این نیرو به گسترش چتر امنیتی در این استان توجه داشته و براین اساس نیروهای کمکی پلیس به استان گلستان اعزام شدند.
گسترش چتر امنیتی در گلستان/ اعزام نیروهای کمکی پلیس به مناطق سیل زده استان
گسترش چتر امنیتی در گلستان/ اعزام نیروهای کمکی پلیس به مناطق سیل زده استان
به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری در بدو ورود به استان قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این استان شاهراه مواصلاتی 17 است و مسافران زیادی از محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کنند، بخشی از مسافران نیز برای زیارت حضرت معصومه(س) به شهر قم می‌آیند.

وی ادامه داد: امسال در ایام نوروز شاهد کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و نیز تلفات ناشی از این تصادفات بودیم و تاکنون مشکل خاصی در این زمینه به دلیل همکاری رانندگان نداشتیم، پلیس برای موج اول و دوم سفرهای نوروزی آمادگی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: رانندگان در سفرهای نوروزی باید به ازای هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند تا شاهد بروز تصادفات در این سفرها نباشد، رانندگان نباید در هنگام خواب آلودگی و خستگی رانندگی کنند.

سردار اشتری با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به سیل‌زدگان اظهار کرد: تعدادی از معاونان فرمانده نیروی انتظامی به مناطق سیل زده در شمال کشور اعزام شدند تا این نیرو به وظیفه خود در راستای دستور رهبر انقلاب با همکاری نیروهای مسلح دیگر عمل کند، متاسفانه خسارت زیادی به این مناطق وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از انبارهای خود اقدام به توزیع غذاها در مناطق سیل زده استان گلستان کرده و این نیرو به گسترش چتر امنیتی در این استان توجه داشته است و براین اساس نیروهای کمکی پلیس به استان گلستان اعزام شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbfwbz.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما