چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 76017
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

مردان فرنگي‌ قم آماده سفر به چين

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: مردان فرنگي قم با حضور در دور جديد تمرينات تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران آماده اعزام به پيكارهاي قهرماني آسيا هستند.
مردان فرنگي‌ قم آماده سفر به چين
مردان فرنگي‌ قم آماده سفر به چين
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار کرد: بعد از مدال با ارزشی که مهدی ابراهیمی با درخشش خود در پیکارهای کشتی فرنگی امیدهای زیر 23 سال قهرمانی آسیا در نخستین روز فروردین ماه نصیب کشتی و ورزش قم کرد، حالا نوبت حضور کشتی‌گیران قم در قهرمانی بزرگسالان قاره است.

وی با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی از امروز بیان کرد: این اردو در خانه کشتی عبدالله موحد تهران به عنوان پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برنامه‌ریزی شده و تیم ملی با بهترین‌های اوزان مختلف به دنبال کسب آمادگی مطلوب برای حضور پرقدرت در رقابت‌های 2019 قهرمانی آسیا است.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه پیکارهای آسیایی به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود، بیان کرد: اردوی جدید تیم ملی تا هجدهم فروردین ماه جریان دارد و نفرات دعوت شده به این اردو در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به تمرین می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سه کشتی‌گیر قم نیز در اردوی جدید تیم ملی حضور دارند، بیان کرد: علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم و علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم سه نماینده قم در اردوی تیم ملی هستند و با تمام توان و انرژی خود مهیای حضور در پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا می‌شوند.

وزیری ابراز کرد: در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی و مهدی محسن‌نژاد از خوزستان به همراه شیرزاد بهشتی‌طلا از تهران حریفان علیرضا نجاتی فرنگی‌کار قم هستند، ضمن اینکه محمدجواد رضایی فرنگی‌کار وزن 63 کیلوگرم قم در این وزن با محمد نوربخش از تهران، میثم دل‌خانی از فارس، سامان عبدولی و کرامت عبدولی از خوزستان پیکار می‌کند.

وی با بیان اینکه پیکارهای قهرمانی آسیا روزهای سوم تا هشتم اردیبهشت ماه در چین به انجام می‌رسد، در پایان اظهار کرد: علی‌اکبر حیدری نیز در وزن 97 کیلوگرم با مهدی علیاری از تهران، حسن آریانژاد و مهدی بالی از مازندران و آرمان علیزاده از خوزستان برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca0wn0.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما