پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 76044
منبع : خبرگزاری فارس

قضاوت داور قمي در آبادان / صفايي تنها بازمانده قم در ليگ برتر فوتبال

قم نيوز : داور مطرح فوتبال استان قم اين هفته يكي از مهمترين بازي‌هاي نيم‌فصل دوم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را در آبادان قضاوت خواهد كرد.
قضاوت داور قمي در آبادان / صفايي تنها بازمانده قم در ليگ برتر فوتبال
قضاوت داور قمي در آبادان / صفايي تنها بازمانده قم در ليگ برتر فوتبال
به گزارش قم نیوز در حالی که دو سال از سقوط نماینده لیگ برتری فوتبال قم به لیگ پائین‌تر و یک سال از انحلال این تیم از سطح اول فوتبال ایران می‌گذرد، تنها امید قمی‌ها برای پیگیری و دنبال کردن بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور، علی صفایی داور مطرح این رشته است.

صفایی از سال 1393 که نخستین‌بار در لیگ برتر فوتبال ایران فرصت قضاوت پیدا کرد، به واسطه داوری‌های مطلوب و موفق خود همواره یکی از داوران مورد اعتماد کمیته داوران فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود و در ادامه قضاوت‌های خود این هفته نیز یکی از دیدارهای مهم لیگ برتر به وی سپرده شده است.

در شرایطی که طبق تقویم فیفا تمام لیگ‌های فوتبال دنیا به واسطه برگزاری بازی‌های ملی تعطیل شده، مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز مورد تاثیر بازی‌های تیم ملی امید ایران در مرحله نخست انتخابی بازی‌های زیر 23 سال قهرمانی آسیا و المپیک 2020 ژاپن در تعطیلی به سر می‌برد.

بر همین اساس سازمان لیگ فوتبال ایران دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت فصل 98 – 1397 لیگ برتر را برای برگزاری در روزهای هشتم تا یازدهم فروردین‌ماه برنامه‌ریزی کرده و در آخرین روز بازی‌های این هفته، علی صفایی داور مطرح فوتبال قم در شهر آبادان به قضاوت خواهد پرداخت.

علی صفایی این هفته برای قضاوت دیدار حساس تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور انتخاب شده است، دیداری که نخستین قضاوت صفایی در سال جدید به شمار می‌رود و از ساعت 17 روز یکشنبه یازدهم فروردین ماه در ورزشگاه تختی آبادان به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaywn0.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما