شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 7610
سرپرست هیئت گلف استان قم عنوان کرد:

کسب جواز صعود به جمع چهار تیم مرحله نهایی لیگ دسته اول

قم نيوز : سرپرست هیئت گلف استان قم گقت: امسال در رقابت‌های لیگ گلف باشگاه‌های کشور یک تیم در لیگ دسته اول بخش مردان داریم که تا کنون موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شده و حتی جواز صعود به جمع چهار تیم مرحله نهایی لیگ دسته اول را کسب کرده است.
کسب جواز صعود به جمع چهار تیم مرحله نهایی لیگ دسته اول
به گزارش قم نیوز، ناصر لسانی اظهار کرد: بعد از کسب نتایج بسیار خوب در مرحله گروهی که در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام رسید، اکنون یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی گلف مردان کشور هستیم.

وی ادامه داد: تیم قم بعد از یکی دو سال وقفه امسال با ترکیبی از برترین‌های این رشته ورزشی که همگی از بازیکنان بومی محسوب می‌شوند، گام به رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور گذاشته و خوشبختانه تا این لحظه بسیار خوب و موفقیت آمیز عمل کرده است.

سرپرست هیئت گلف استان قم افزود: گلف و مینی گلف در قم استعدادهای بسیار زیادی دارد که در سال‌های اخیر در رقابت‌های دسته‌های مختلف لیگ و همچنین در پیکار‌های قهرمانی کشور در این دو رشته حضوری موفق و مستمر داشته‌ایم.

وی ادامه داد: امسال در رقابت‌های لیگ گلف باشگاه‌های کشور یک تیم در لیگ دسته اول بخش مردان داریم که تا کنون موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شده و حتی جواز صعود به جمع چهار تیم مرحله نهایی لیگ دسته اول را کسب کرده است.

لسانی همچنین در ادامه با اشاره به مقام سوم قم در مینی‌گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بیان کرد: در کنار رقابت‌های لیگ که با اهتمام جدی موفقیت در مرحله نیمه نهایی و راهیابی به رقابت‌های لیگ برتر گلف مردان باشگاه‌های کشور را پیگیری می‌کنیم، مسابقات قهرمانی کشور نیز در اولویت برنامه‌های این هیئت قرار دارد.

سرپرست هیئت گلف استان قم عنوان کرد: بر همین اساس تیمی قوی متشکل از برترین‌های گلف قم را به مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور اعزام کردیم که خوشبختانه اعضای این تیم با توان بسیار بالا و رقابتی نزدیک با حریفان خود در نهایت به مقام سوم نائل شدند.

وی بیان داشت: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور به لحاظ اینکه فدراسیون گلف آن را انتخابی تیم ملی مینی گلف برای اعزام به پیکارهای برون مرزی قرار داده بود، اهمیت و حساسیت بسیار بالایی داشت و از استان‌های مختلف، بهترین‌ها در اردبیل حضور داشتند.

لسانی افزود: هیئت گلف استان اردبیل میزبان رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور بود و تیم‌های شرکت کننده در مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت میزبان قهرمان شد و مقام سوم در مینی‌گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به قم رسید.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به منظور شناخت ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات مهم برون مرزی، با برنامه ریزی فدراسیون گلف و با شرکت ۱۰ تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی هیئت گلف استان اردبیل در این شهر برگزار شد و تیم‌های مینی گلف اردبیل، لرستان و قم به ترتیب در رده‌های اول تا سوم این مسابقات جای گرفتند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.ydeiw6dvxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما