شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 76301
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

56 درصد مسافران نوروزی یک شبانه روز در قم اقامت داشته اند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: 48 درصد مسافران نوروزی در استان کمتر از 100 هزار تومان خرید کردند، باید برای افزایش خرید مسافران از قم تلاش کنیم.
56 درصد مسافران نوروزی یک شبانه روز در قم اقامت داشته اند
56 درصد مسافران نوروزی یک شبانه روز در قم اقامت داشته اند
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به مسافران نوروزی شهر قم اظهار کرد: 22 درصد از این مسافران از استان تهران بودند، 56 درصد از مسافران نوروزی برنامه ریزی داشتند که یک شبانه روز در قم اقامت داشتند.

وی ادامه داد: 37 درصد از مسافران نوروزی در استان قم در منازل اقوام و دوستان خود اقامت داشتند، 48 درصد این مسافران کمتر از 100 هزار تومان خرید کردند، باید برای افزایش خرید مسافران از قم تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: ستاد تسهیلات زائرین استان 11 کمیته دارد که ریاست این کمیته‌ها بر عهده معاونین استاندار و مدیران کل است، کمیته امنیتی جزو کمیته‌های برتر ستاد بوده است.

عالی پور با اشاره به لزوم تقدیر از دستگاه‌های استان قم اظهار کرد: از دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش و هلال احمر و آتش نشانی باید به خاطر خدمات در سفرهای نوروزی تقدیر صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رضایتمندی و اطلاع رسانی جزو معیارهای تقدیر از دستگاه‌های برتر استان قم در زمینه خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqw9u.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما