شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 76566
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله علوی بروجردی:

نیروهای مسلح امید سیل‌زدگان هستند/ امنیت قم مطلوب است

قم نيوز : یکی از اساتید حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید در سیل‌های اخیر قدردان زحمات و خدمت رسانی نیروهای نظامی و انتظامی کشور باشیم، نیروهای مسلح را امید سیل زدگان برشمرد.
نیروهای مسلح امید سیل‌زدگان هستند/ امنیت قم مطلوب است
نیروهای مسلح امید سیل‌زدگان هستند/ امنیت قم مطلوب است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی در دیدار سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم با وی، وضعیت امنیت استان قم را مطلوب دانست و اظهار داشت: یکی از مشکلات قم وقوع حوادث رانندگی است که البته این موضوع دامن‌گیر تمامی استان‌های کشور نیز است که کاهش آن نیاز به عزم ملی دارد.

این استاد اخلاق حوزه با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به نام «رونق تولید»، بر اهمیت و توجه مسئولان به صنایع، کارخانجات و همچنین رفع موانع بیکاری در جامعه که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به آن برمی گردد، تاکید کرد.

آیت الله علوی بروجردی در ادامه بر اهمیت مسئله حجاب اشاره و تصریح کرد: از جمله عوامل بسیار مهم و اساسی در آرامش جامعه داشتن حجب و حیا و رعایت اصول و ارزش‌های دینی و مذهبی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تلخ جاری شدن سیل در برخی از استان‌های کشور اشاره و با بیان اینکه بایستی در حوادث اخیر قدردان زحمات و خدمت رسانی نیروهای نظامی و انتظامی کشور باشیم، نیروهای مسلح را امید سیل زدگان برشمرد.

این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه سیل، زندگی برخی از مردم را به طور کامل از بین برده و شرایط را برای آنها بسیار سخت کرده است، تصریح کرد: در این شرایط حساس رئیس جمهور پلید آمریکا دست به قلم شده و سپاه را تروریست می‌خواند به خیال اینکه مردم از سربازان و خادمان خود دست بکشند.

وی گفت: صریحاً کردها و عراقی‌ها به ما می‌گویند اگر سپاه پاسداران و کسانی چون حاج قاسم سلیمانی نبود قطعاً شهرهایی مانند اربیل سقوط می‌کرد، متأسفانه سازمان‌های آزادی بخش تروریست نامیده شده و عربستان و کشورهایی که در ایجاد داعش و القاعده نقش داشتند از همه اتهامات مبرا هستند.

آیت الله علوی بروجردی با اشاره به اتحاد و یکدلی مردم در دوران دفاع مقدس، افزود: تمامی کشورها علیه ایران در جنگ تحمیلی بسیج شده بودند اما ما متحد بودیم و امروز در دنیای ظلم نیز باید در کنار هم بوده و برای یکدیگر دل بسوزانیم، در سیل‌های اخیر بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و جامعه روحانیت به خوبی وارد عمل شده و خدمت رسانی گسترده‌ای را در این مناطق شروع کرده‌اند.

در ایام نوروز ۸ میلیون خودرو وارد قم شده است

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این فرماندهی با بیان اینکه در ایام نوروز ۸ میلیون خودرو وارد قم شد، اظهار داشت: این حجم از مسافر و زائر به قم به دلیل معنویت استان است.

فرمانده انتظامی استان قم حساسیت‌های این استان را بیش از سایر استان‌ها برشمرد و گفت: انجام وظایف و مأموریت‌های فرماندهی انتظامی استان به لحاظ جایگاه و خاستگاه شهر مقدس قم به عنوان حرم اهل بیت (ع)، مهد انقلاب، بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، بیوت مراجع عظام و حوزه مقدسه علمیه رسالت سنگین و مسئولیتی خطیر برای پلیس فراهم کرده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmiea.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما