جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 77289

برگزاری گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان قم

قم نيوز : مدیرکل زندان‌های استان قم گفت: در ماه مبارک رمضان گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان برگزار می‌شود تا با کمک‌های مردم تعدادی از این زندانیان آزاد شوند.
برگزاری گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان قم
برگزاری گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید علی تهامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلی قدس با اشاره به راه حل آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اظهار کرد: راه حل برای آزادی این زندانیان حضور مردم است، این زندانیان به دلیل اینکه شاکی خصوصی دارند، شامل عفو نمی‌شوند و باید رضایت شاکیان آن‌ها برای آزادی این زندانیان گرفته شود.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان قم برگزار می‌شود تا با کمک‌های مردم تعدادی از این زندانیان آزاد شوند، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک سوم جمعیت زندانیان استان قم شامل عفو مقام معظم رهبری برای بخشش یا تخفیف در مجازات خود شدند.

مدیرکل زندان‌های استان قم افزود: سال گذشته هم با گلریزان برگزار شده در ماه مبارک رمضان در استان قم شاهد آزادی جمعی از زندانیان جرایم غیرعمد در استان بودیم و امیدوار هستیم که تعداد این زندانیان آزادشده در سال جاری افزایش پیدا کند.

تهامی نگاه به زندانی در زندان‌های استان قم را توام با کرامت دانست و تصریح کرد: زندان‌های استان به مدارس سوادآموزی، اشتغال و تعلیم قرآن و نماز تبدیل شدند و نمازهای جماعت در زندان‌های قم اقامه می‌شوند.

وی ادامه داد: زندان بانی اسلامی یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و بزرگترین تفاوت این نوع از زندان بانی با زندان بانی‌های دیگر در دنیا، نگاه به زندان، زندانی، زندان بان و مجازات است.

مدیرکل زندان‌های استان قم خاطرنشان کرد: امروز زندان بان‌ها مسلط به علوم روان شناسی شدند و دارای تحصیلات عالی مرتبط با فعالیت خود هستند و رشته علوم زندان بانی در دانشگاه‌ها ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccoiqm.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما