جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 77292
منبع : خبرگزاری فارس

جایگاه ممتاز ناشران قم در سطح کشور

قم نيوز : استاندار قم با بیان رتبه دوم ناشران قم در تولید کتب مذهبی اظهار داشت : جایگاه ناشران قم در سطح کشور ممتاز است
جایگاه ممتاز ناشران قم در سطح کشور
جایگاه ممتاز ناشران قم در سطح کشور
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست با حضور در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفه انتشارات استان قم مستقر در محل نمایشگاه بازدید و در جریان روند فعالیت این غرفه ها در نمایشگاه  بین المللی کتاب تهران قرار گرفت.
استاندار قم در حاشیه این بازدید با بیان رتبه دوم استان قم در انتشار کتب مذهبی در کشور، اضافه کرد: این رتبه حاکی از جایگاه ممتاز قم در صنعت  چاپ و نشر است و لازم است برای تقویت این بخش حمایت های ویژه ای صورت پذیرد .
سرمست نقش مراجع معظم و علمای گرانقدر در توسعه انتشارات مذهبی و معنوی در قم را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: تالیف آثار پر محتوا و گرانسنگ از سوی این بزرگان در استان قم، موقعیت مهمی برای فعالان این عرصه در قم فراهم می کند که باید از آن برای ارتقاء سطح خدمات چاپ و نشر قم در سطح کشور و حتی بین المللی استفاده شود.
وی همچنین در طول این بازدید سه ساعته به همراه دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی ریاست جمهوری و دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه های معتبر نشر در سطح کشور بازدید کرد.
استاندار قم حضور نمایندگان چاپ و نشر استان قم را در نمایشگاه مثبت ارزیابی و از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه نیز قدردانی کرد.
در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 234 ناشر از استان قم  12 هزار و 621 عنوان کتاب را به معرض نمایش گذاشته اند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxx9u.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما