دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 77382
منبع : خبرگزاری فارس

قهرمانان كيك بوكسينگ در قم معرفي شدند

قم نيوز : قهرمانان مسابقات انتخابي سبك فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ AIKIA استان قم با برگزاري پيكارهاي انتخابي در خانه ورزش‌هاي رزمي معرفي و تجليل شدند.
قهرمانان كيك بوكسينگ در قم معرفي شدند
قهرمانان كيك بوكسينگ در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز هیأت ورزش‌های رزمی که به ریاست علی یزدی با بیش از 20 سبک زیر مجموعه یکی از پرجمعیت‌ترین هیات‌های ورزشی در استان قم محسوب می‌شود، نخستین رقابت رسمی خود در سال 1398 را برگزار کرد، رقابت‌هایی که جنبه انتخابی داشت و برترین‌های خود را شناخت.

در واقع این دوره از مسابقات به عنوان انتخابی درون اردویی کمیته فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ AIKIA در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی استان قم به انجام رسید و شرکت کنندگان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت برترین‌ها به اردوی اصلی راه پیدا کردند.

شرکت کنندگان در رده سنی بزرگسالان برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 55، 60، 65، 70، 75، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند که سرانجام در وزن منهای 55 کیلوگرم علی جرهندی، در منهای 60 کیلوگرم امیرحسین محمدی و در منهای 65 کیلوگرم مجتبی ابراهیمی قهرمان شدند.

همچنین در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم علیرضا قنبری، منهای 75 کیلوگرم سعید پوراسماعیلی، منهای 85 کیلوگرم میلاد ابراهیم‌زاده، منهای 90 کیلوگرم امیرحسین نظری و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم عباس آسترکی مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را به خود اختصاص دادند.

این در حالی است که مسابقات رده سنی جوانان با حضور رزمی‌کاران و کیک‌بوکسینگ کاران اوزان منهای 50، 55، 60، 65، 70، 75 و به اضافه 75 کیلوگرم برگزار شد و در وزن منهای 50 کیلوگرم سجاد تک‌زایی، منهای 55 کیلوگرم سیدعلیرضا میری و منهای 60 کیلوگرم یاسین پورشریعتی رتبه نخست را به دست آوردند.

رتبه نخست وزن منهای 65 کیلوگرم پیکارهای این رده سنی نیز به محمد رفیعی رسید و در اوزان منهای 70 کیلوگرم یاشار کیان‌پور، منهای 75 کیلوگرم محمد خان‌زاده‌مقدم و به اضافه 75 کیلوگرم امین ابراهیم‌زاده روی سکوی قهرمانی رفتند و این پیکارها با معرفی برترین‌ها به  کار خود پایان داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxw9u.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما