پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 7767
تا ۱۱ تیرماه اجرا می شود؛

نمایش كابوس كشدار شادی در قم

قم نيوز : قم نیوز: نمایش كابوس كشدار شادی در تالار شهید آوینی این اداره كل به روی صحنه رفت.
نمایش كابوس كشدار شادی در قم
به گزارش قم نیوز، مسوول واحد پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: واحد پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی این اداره كل به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اقدام به اجرای نمایش صحنه‌ای كابوس كشدار شادی ‌نمود.

علیرضا خلیلی یادآور شد: این نمایش ۵۰ دقیقه‌ای كاری از گروه تئاتر امروز به نویسندگی ابوالفضل بلغندر است كه توسط صدیقه مشایخی كارگردانی شده است.

وی بیان داشت: این نمایش با موضوع آسیب‌های روحی و روانی، جسمی و مشكلات اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی ناشی از اعتیاد به مواد مخدر است.

وی ابراز داشت: در صورتی كه اعتیاد به مواد مخدر خانواده ای را مورد هدف قرار دهد، هرگونه ثبات و آرامش را در جمع خانواده سلب نموده و معضلات اخلاقی و ناهنجاری‌های مختلف را بوجود می‌آورد.

خلیلی افزود: با توجه به تأثیرگذاری ابزار هنر جهت رساندن پیام آموزشی به اقشار جامعه، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بر آن شد تا بدینوسیله گوشه‌ای از مشكلات و پیامدهای اعتیاد به مواد مخدر را به زبان هنر در سطح جامعه ارایه كند.

وی در ادامه اذعان داشت: این نمایش تا ۱۱ تیرماه به صورت رایگان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند نظرات، پیشنهادها و طرح‌های هنری خود را به صورت مكتوب به واحد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در طول سال ارایه كرده و در صورت تایید در قالب‌های مختلف تهیه و تولید و در سطح شهری و روستایی استان به اجرا گذاشته شوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.qayct1ayybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما