جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 78270
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام رفیعی:

رژیم صهیونیستی از راهپیمایی روز جهانی قدس وحشت دارد

قم نيوز : عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه اقتدار اسرائیل در منطق از بین رفته و سران این رژیم جعلی حتی برای ۶ روز قادر به مقاومت در برابر جوانان فلسطینی نیستند، اظهار داشت: اسرائیل وحشت و رعب زیادی از راهپیمایی روز جهانی قدس دارد.
رژیم صهیونیستی از راهپیمایی روز جهانی قدس وحشت دارد
رژیم صهیونیستی از راهپیمایی روز جهانی قدس وحشت دارد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رفیعی، عصر امروز در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س)،‌با بیان اینکه یهودیان در طول تاریخ در کشورهای مختلف پراکنده بوده‌اند، اظهار داشت: صرف زندگی به مدت طولانی در یک سرزمین به معنای مالکیت بر آن سرزمین نیست.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: مالکیت سرزمین فلسطین هیچ‌گاه با قوم یهود نبوده و قوم یهود تنها با مردم این سرزمین زندگی مسالمت‌آمیزی داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه قرارداد کمپ دیوید نخستین قراردادی بود که به‌واسطه آن بنای سرزمین جعلی اسرائیل گذاشته شد، تصریح کرد: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به بهانه آزار قوم یهود در جنگ‌های جهانی، سرزمین فلسطین را که در آن زمان مستعمره آن‌ها بود به اسرائیل بخشیدند و متأسفانه دولت مصر، نخستین دولتی بود که سرزمین جعلی اسرائیل را در آن زمان به رسمیت شناخت.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی قرارداد یاسر عرفات با سران سرزمین جعلی اسرائیل و قرارداد اردن با اسرائیل را از دیگر قراردادهایی عنوان کرد که موجب پایه‌گذاری سرزمین جعلی اسرائیل در منطقه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به داستان قوم بنی‌اسرائیل در آیات قرآن کریم ادامه داد: قوم یهود( صهیونیست‌ها) سه ویژگی دارند که در آیه ۷۹ سوره بقره به آن اشاره شده است. در این آیه خداوند با واژه« ویل» از قوم یهود صهیونیست یاد می‌کند، می‌فرماید: «بعضی از قوم یهود با دست خود شبانه مطالبی را می‌نوشتند و به تورات اضافه می‌کردند و صبح هنگام آن را به مردم عرضه می‌کردند و بیان می‌کردند این نوشته‌ها وحی بوده و از جانب خداوند است».

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی خاطر نشان کرد: آیه ۷۹ نشان می‌دهد که گروهی از قوم یهود اقدام به تحریف تورات می‌کردند، همان‌طور که امروز با تحریف تاریخ، سرزمین فلسطین را غصب کرده‌اند.

وی دومین خصلت قوم یهود را تکذیب انبیای الهی و قتل آن‌ها عنوان کرد و گفت: بنی‌اسرائیل در یک روز ۷۰ پیامبر تبلیغی از قوم خود را به شهادت رساندند. قوم بنی‌اسرائیل به دیگر انبیای الهی اعتقادی نداشته و حتی به آیین

حضرت موسی علیه‌السلام نیز معتقد نبودند؛ چراکه اگر به شریعت حضرت موسی علیه‌السلام معتقد بود باید بشارت ایشان درباره سایر انبیای الهی را قبول کرده و آیین مسیحیت را پذیرفته و به حضرت عیسی علیه‌السلام ایمان می‌آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با تأکید بر اینکه سکوت در برابر گناه و انجام ندادن رسالت امر به معروف و نهی از منکر از دیگر خصلت‌های بد قوم یهود است، اظهار داشت: خداوند به‌ واسطه این اخلاق و داشتن خوی تجاوزگری و حمله به سایر سرزمین‌ها و ممالک؛ گروهی از این قوم را لعنت می‌کند.

وی افزود: البته در میان این قوم افراد مؤمنی وجود دارد که حامی حق هستند و امروز هم در راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی حضور دارند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی  ادامه داد: متأسفانه در جامعه امروز از سوی دشمن این شبهه مطرح می‌شود که مسئله فلسطین چه ارتباطی با دیگر کشورهای اسلامی از جمله ایران دارد و بیان می‌کنند که حضور در راهپیمایی روز قدس بی‌فایده است. در پاسخ به این شبهه باید دقت شود که دفاع از مظلوم رسالت شرعی هر مسلمانی است.

حجت‌الاسلام روالمسلمین رفیعی اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس جدای از اینکه رسالت شرعی ماست، موجب ایجاد رعب و وحشت در اسرائیل شده و اقتدار پوشالی آن‌ها را فروریخته به شکلی که این رژیم جعلی برای ۶ روز قادر به مقاومت در برابر جهاد جوانان فلسطینی نبود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: اگر حضور در راهپیمایی روز قدس نبود، اسرائیل با شعار نیل تا فرات، شهرک‌سازی‌های و تجاوزگری‌های خود را به سایر کشورهای اسلامی ادامه می‌داد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب ماندگاری نام و یاد فلسطین در اذهان عمومی شده و در حال حاضر به همین واسطه مهاجرت به فلسطین افزایش‌یافته و برخلاف آن یهودیان در حال مهاجرت به دیگر کشورهای اروپایی و ترک اسرائیل هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فیعی با اشاره به مسئله معامله قرن، افزود: این معامله به سرانجام نخواهد رسید و اسرائیل به دوران پایانی عمر خود نزدیک شده است.

وی تصریح کرد: مقامات اسرائیلی در صحبت‌های اخیر خود پس از برجام به این موضوع اشاره کردند که تا ۲۵ سال آینده از شر سلاح هسته‌ای ایران آزادشده‌اند؛ که مقام معظم رهبری در پاسخی دندان‌شکن به مقامات اسرائیلی خبر دادند که شما تا ۲۵ سال آینده وجود نخواهید داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzx05.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما