يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 78346
منبع : خبرگزاری فارس

جودوكاران قم در اردوي مسابقات برون‌مرزي

قم نيوز : دو چهره مستعد و آينده‌دار به نمايندگي از هيات جودو، جوجيتسو، كوراش و دفاع شخصي استان قم از سوي كادر فني به اردوي آماده‌سازي تيم ملي نوجوانان ايران دعوت شدند.
جودوكاران قم در اردوي مسابقات برون‌مرزي
جودوكاران قم در اردوي مسابقات برون‌مرزي
به گزارش قم نیوز کادر فنی تیم ملی جودو نوجوانان ایران که این تیم را برای حضور موفق و پرقدرت در پیکارهای برون‌مرزی سال 2019 آماده می‌کند، برای گزینش بهترین‌ها در اوزان مختلف از 31 جودوکار استان‌های سراسر ایران برای حضور در اردوی جدید این تیم دعوت به عمل آورده است.

مرحله جدید اردوی تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان با حضور این تعداد جودوکار از دهم خرداد ماه به مدت 10 روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و نفرات حاضر در اردو تمرینات خود را زیر نظر ایوب رستمی سرمربی این تیم برگزار می‌کنند، اردویی که در آن دو نماینده هیات جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان قم نیز حاضر هستند.

جودو قم که در دو دهه اخیر همواره در بخش کاتا بیشتر از مبارزه مطرح و عنوان‌دار بوده، با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه با هدف شناسایی استعدادها و نخبه‌های این رشته، گام بلندی برای تحول در بخش مبارزه ایجاد کرده و نتیجه آن دعوت دو جودوکار نوجوان به اردوی تیم ملی است.

ابوالفضل نوری و محمدجواد محبی دو جودوکار مستعد و خوش‌آتیه استان قم هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند،‌ اردویی که 29 جودوکار دیگر دعوت شده به آن از استان‌های البرز، بوشهر تهران، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، گیلان، کرمان، مازندران و لرستان هستند.

نکته جالب توجه این است که خراسان‌شمالی با هفت ملی‌پوش دارای بیشترین نماینده در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو رده سنی نوجوانان است و خراسان‌رضوی پنج ملی‌پوش دارد، ضمن اینکه تهران با سه نماینده در رده سوم است تا تیم ملی با ترکیبی متشکل از بهترین‌های جودو ایران راهی رقابت‌های برون‌مرزی سال 2019 شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdch-xnq.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما