يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 78355
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز اردوي تيم ملي ووشو در قم

قم نيوز : تيم ملي ووشو جوانان ايران در راه كسب آمادگي براي حضور موفق و پرقدرت در پيكارهاي 2019 قهرماني آسيا از امروز تمرينات خود را در قم آغاز كرد.
آغاز اردوي تيم ملي ووشو در قم
آغاز اردوي تيم ملي ووشو در قم
به گزارش قم نیوز امسال مسابقات ووشو قهرمانی رده سنی جوانان آسیا با حضور ووشوکاران کشورهای مختلف قاره کهن در کشور برونئی برگزار می‌شود و تیم ملی جوانان ایران در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در این پیکارها اردوی آماده‌سازی خود را در قم برگزار می‌کند.

بعد از اینکه نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشوی جوانان با حضور 36 ووشوکار برگزار شد، ووشوکاران در حضور کادر فنی تیم ملی در یک رقابت درون اردویی با یکدیگر رقابت کردند و از جمع این تعداد ووشوکار، برترین‌های هشت وزن اردوی جدید تیم ملی را در قم تشکیل داده‌اند.

 

اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی برونئی

این در حالی است که پیکارهای قهرمانی آسیا روزهای 25 مرداد تا دوم شهریور ماه به میزبانی برونئی برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها، پسران تالوکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور دارند و در بخش ساندا نیز ووشوکاران کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به میدان می‌روند.

 

خانه ووشو قم میزبان اردوی ملی‌پوشان

پس از برگزاری مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم پسران ایران در آکادمی ووشو، نفرات دعوت شده به اردوی جدید از امروز در خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه نیروگاه قم در اوزان مختلف تمرینات خود را از سر می‌گیرند، در حالی که یکی از اردونشین‌ها، محمدمهدی اکبری از استان قم است.

هدایت تیم ملی جوانان ایران در راه حضور موفق در پیکارهای آسیایی بر عهده قهرمان اسبق این رشته یعنی امیر اوجاقی است، در شرایطی که علی شیرآقایی و عباس شیبک نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی حضور دارند، ضمن اینکه همزمان با تشکیل اردوی تیم ساندا در قم، اردوی تیم تالو در اصفهان برگزار می‌شود.

در واقع این مرحله دوم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی ووشوی جوانان پسر به میزبانی قم است و ملی‌پوشان تا دو هفته در قم حضور دارند، در شرایطی که محمدمهدی اکبری‌مقدم در پیکارهای انتخابی درون اردویی مرحله نخست موفق شد حریف اردبیلی خود را با اقتدار شکست داده و فیکس تیم ملی شود.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdchmxnq.23n6mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما